زنجان؛

برخورد با مخلان نظم در چهارشنبه آخرسال

فرمانده انتظامی استان گفت : افرادی كه در چهارشنبه آخر سال اقدام به سلب آسايش عمومی و برهم زدن نظم جامعه نمایند، تا پايان 14فروردين در بازداشت خواهند بود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ علی آزادی با اشاره به چهارشنبه آخرسال به شهروندان هشدار داد که در اين ايام فرزندان خود را مراقبت و کنترل کنند ضمن اينکه با توليد و توزيع کنندگان مواد محترقه آسيب زا نيز طبق قانون، برخورد می شود.  
فرمانده انتظامی استان زنجان با بيان اين که قاطعيت در انجام ماموريتها و اخلاق مداری يکی از رمزهای موفقيت نيروی انتظامی است، گفت: پليس ايران اسلامی وظيفه بسيار مهم، حساس و خطيری بر عهده دارد و آن برقراری نظم و امنيت و آرامش در يک کشور اسلامی است.
سرهنگ آزادی تصريح کرد: خودروهايی که برای مردم باعث ايجاد نگرانی و مزاحمت می شوند تا بعد از تعطيلات نوروز توقيف می شوند.  
وی با بيان اينكه کسانی که تخلف می کنند طبق قانون و قطعا با هماهنگی قضايی با آنها برخورد می شود اضافه کرد : پليس با کسانی که در اتوبان ها با نقض قوانين راهنمايی و رانندگی، مرتکب تخلف می شوند برخورد می کند .
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه آسيب های که در چهارشنبه آخر سال به برخی از جوانان وارد می شود بسيار نگران کننده است ؛ اظهارامیدواری کرد: چند روز آينده از سال به خوبی سپری شود تا با آسايش وارد سال جديد شويم.
 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.