طرح آماده‌باش نوروزی همیاران پلیس؛

آشنایی با فرهنگ ترافیک و کاهش تلفات جاده‌ای از اهداف طرح همیار پلیس است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران، اهداف عمده طرح همیار پلیس را آشنایی با فرهنگ ترافیک و کاهش تلفات جاده‌ای ذکر کرد.

آشنایی با فرهنگ ترافیک و کاهش تلفات جاده‌ای از اهداف طرح همیار پلیس است
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز طرح آماده‌باش نوروزی همیاران پلیس با حضور سردار مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در مدرسه دخترانه اندیشه واقع در منطقه 6 تهران در حال برگزاری است.  
 
در این مراسم عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به بحث همیاران پلیس پرداخت و گفت: در حوزه همیاران پلیس چهار هدف عمده مدنظر است.  
 
وی تصریح کرد: بحث آشنایی با فرهنگ ترافیک یکی از آن اهداف است، چرا که اگر ما قوانین را بدانیم، بسیاری از مشکلات کاهش می‌یابد.  
 
کریمی گفت: وقتی بچه‌ها از لحاظ لسانی پدر و مادر خود را نصیحت می‌کنند،‌ عملاً احساس می‌کنند که وجود دارند، چون زبان کودکانه محبت‌آمیز است و توسط پدر و مادر شنیده می‌شود.  
 
وی، کاهش خطرات احتمالی در اطراف مدرسه و کاهش تلفات جاده‌ای را از دیگر اهداف عمده همیاران پلیس ارزیابی کرد و بیان داشت: کاهش هیجان نیز مورد دیگری است و هر چقدر آدم‌ها هیجانات خود را کنترل کنند، به آرامش می‌رسند.  
 
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران اظهار امیدواری کرد که در ایام عید، شهروندان با کنترل هیجان خود، آرامش را کسب کنند.  
 
کریمی معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش تهران با بیان اینکه طرح همیاران پلیس چهار هدف عمده را دنبال می‌کند گفت: آشنایی با فرهنگ ترافیک ، کاهش تخطی از قوانین و مقررات، تأثیر‌پذیری بیشتر بر والدین و جلوگیری از خطرات احتمالی و تلفات جاده‌ای از جمله این اهداف به شمار می‌روند.

وی بیان کرد: همواره به دنبال کاهش هیجانات کاذب در جامعه هستیم چراکه آرامش گنج عظیمی است که به بهبود فعالیت‌ها کمک می‌کند.

کریمی تصریح کرد: با نزدیک شدن به ایام عید باید هیجانات خود را کنترل کنیم تا در آستانه نوروز بدون هر گونه مشکلی به استقبال بهار طبیعت برویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار