اهواز؛

بازی استقلال خوزستان و لخویا قطر را رایگان تماشا کنید

در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تماشای بازی استقلال خوزستان و لخویای قطر در اهواز رایگان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محمدرضا پورکیانی، قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: با هماهنگی که از سوی مسئولان باشگاه به عمل آمد، تماشای دیدار تیم استقلال خوزستان برابر لخویا قطر در هفته سوم از گروه B مسابقات جام قهرمانان آسیا برای هواداران خوزستانی رایگان اعلام شد.

وی اظهار داشت: به منظور رفاه حال تماشاگران خوزستانی، تمامی بلیت ‌های این دیدار را خریداری کرده و بر این اساس تماشای این بازی برای آن ها رایگان است.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در خصوص وضعیت کنونی این تیم تصریح کرد: شرایط بازیکنان به لحاظ روحی و جسمی خوب بوده و آماده ارائه یک بازی تماشاگر پسند هستیم.

پورکیانی اذعان داشت: با توجه به اینکه در خانه خود بازی می کنیم انگیزه بازیکنان برای پیروزی در این بازی دوچندان است و می دانیم که 3 امتیاز این بازی راه ما را برای صعود آسان تر می کند پس باید بجنگیم.

وی در خصوص مشکلات مالی تیم استقلال خوزستان گفت: با توجه به این که استقلال خوزستان زیرپوشش بانک ملی قرار گرفت تا حدودی مشکلات مالی تیم برطرف شد، اگر چه هنوز نیز گریبانگیر مسائل مالی هستیم.

محمدرضا پورکیانی افزود: تلاش می کنیم با پیروزی مقابل لخویا قطر عیدی خوبی به تماشاگران خوزستانی بدهیم.

استقلال خوزستان در هفته سوم از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه هفته جاری 24 اسفندماه از ساعت 17 پذیرای تیم لخویا قطر است.

شاگردان سیروس پورموسوی در حال حاضر با 6 امتیاز از مجموع دو بازی در صدر جدول گروه B مسابقات قرار دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.