آغاز به کار نمایشگاه «یاد گل سرخ» در بلخ

سومین نمایشگاه «یاد گل سرخ» به مناسبت سالروز شهادت استاد عبدالعلی مزاری در بلخ گشایش یافت.

گشایش سومین نمایشگاه به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، سومین نمایشگاه «یاد گل سرخ» به مناسبت بیست و دومین سالروز شهادت استاد عبدالعلی مزاری از طرف انجمن فرهنگی "فاطر" با حضور فعالین فرهنگی ، اساتید دانشگاه، فعالین جامعه مدنی، هنرمندان و جوانان در بلخ گشایش یافت.
 
در این نمایشگاه بیش از یکصد و پنجاه اثر از ۳۰ هنرمند در بخش‌های نقاشی ،عکاسی ،سنگ تراشی ،مهره دوزی و صنایع دستی به نمایش گذاشته شده است.

هنرمندان نیز از برگزاری این نمایشگاه خرسند بوده می گویند: "برگزاری این چنین نمایشگاه ها هنرمندان را تشویق به فعالیت کرده و هم چنان زمینه فروش آثار آنها فراهم می گردد.

زینب موسوی که نقاشی های خود را به این نمایشگاه به نمایش گذاشته است گفت: "خوشحالم در این نمایشگاه اشتراک نمودم و تابلو هایم را به نمایش گذاشته ام تا بازدید کنننده ها از آنها دیدن نموده و به زیبایی های نقاشی پی ببرند و هم چنان برگزاری این نمایشگاه زمینه فروش آثارم را فراهم کرده است".

آوا نوشت: در همین حال برگزاری این نمایشگاه سه روزه که از دیروز آغاز شده، مورد توجه اقشار مختلف مردم قرار گرفته و آنها خواستار برپایی این نمایشگاه در سال های آینده شدند.

قابل ذکر است که اولین و دومین نمایشگاه یاد گل سرخ با موضوع هم دیگر پذیری در سال های گذشته گشایش یافته بود .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار