ساری،

مازندران آماده پذیرایی از میلیون ها مسافر نوروزی

استاندار مازندران گفت: این استان با بسیج همه امکانات برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ربیع فلاح با اشاره به اقامت 41 میلیون نفر تخت از فروردین 95 تا پایان دی ماه سال جاری در مازندران پیش بینی کرد: از 25 اسفند تا 15 فروردین سال 96 بیش از 7 میلیون نفر شب در مازندران اقامت داشته باشند.

وی افزود: ستاد سفر از مدت ها قبل در مازندران فعال شد و همه فرمانداران آماده باش شدند تا برای تامین نیازهای عمومی ایام نوروز برای مسافران و مردم استان اقدام کنند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه فرمانداران باید همه نیاز های مردم و مسافران را در ایام تامین کنند، گفت: خوشبختانه با تلاشهای نیروی انتظامی و امنیتی جرایم درسال جاری در استان کاهش یافت.

فلاح گفت: شهرداری ها و اداره راه نیز مکلف شدند، از 15 اسفند همه معابر و راه های مواصلاتی را پاک سازی کنند تا نخاله ها و پسماند ها در شهر ها و مسیر جاده ها نباشد.

استاندار مازندران همچنین از مردم استان و مسافران خواست از محیط زیست حفاظت کنند و زباله ها رادر جاهای مشخص بیاندازند.

فلاح با اشاره به تشکیل کمیته های امور روستایی افزود: برای رونق روستاها، مسافران امسال در قالب تورهای بوم گردی به روستاها هدایت می شوند تا جاذبه های روستاها را ببینند.

استاندار از بهره برداری تونل محور سوادکوه هفته آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد و افزود: ساخت بخش نخست محور سوادکوه در دست اجرا است و تا پایان سال جاری بهره برداری می شود و بخش دوم این طرح در دو نقطه سرخ کلا و پل سفید باید تملک شود که در سال آینده تکمیل می شود.

فلاح از بازگشایی و بهره برداری کمربندی با قدمت 15 ساله تا پایان سال خبر داد وگفت: با اختصاص اعتبار 80 میلیارد تومانی سفر رئیس جمهور به مازندران طرح های راه شهرهای هچیرود، تنکابن و شیرود در حال انجام است که در نتیجه ان ترافیک ایام بهار و تابستان کاهش می یابد.

90 درصد از 991 میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهور بیش از 90 درصد تا کنون تخصیص یافته است 76 درصد هم به حساب واریز شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار