10 سال حبس در انتظار شخصی که غیرقانونی وارد کاخ سفید شد

شخصی که به اتهام ورود به کاخ سفید و حمل اسپری فلفل بازداشت شده بود، قرار است دوشنبه در دادگاه حاضر شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، سرویس مخفی آمریکا روز گذشته (شنبه) اعلام کرد شخصی که به طور غیرقانونی توانسته بود وارد بخش شرقی محوطه کاخ سفید شود، بازداشت شد. هنگام وقوع این حادثه "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا هم در ساختمان بود؛ اما خطری متوجه وی نشد. این حادثه ساعت 11:38 دقیقه جمعه شب به وقت محلی رخ داد. 

"بیل میلر"، سخنگوی دادستان آمریکا در منطقه کلمبیا اعلام کرد: مظنون یک شهروند ساکن کالیفرنیا به نام "جاناتان ترن" 26 ساله است که قرار است روز دوشنبه در دادگاه حاضر شود. این شخص به اتهام ورود به محدوده ممنوعه و در عین حال حمل سلاح خطرناک به حداکثر 10 سال زندان محکوم خواهد شد.

دونالد ترامپ از سرویس مخفی آمریکا و عوامل دیگر بخاطر بازداشت این شخص تشکر کرد. وی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: "سرویس مخفی آمریکا کار فوق العاده ای انجام داد. او یک شخص دردسرساز بود."

گزارشها حاکی از آن است که "ترن" به کارکنان کاخ سفید گفته بود که از دوستان رئیس جمهور آمریکاست و با وی قرار ملاقات دارد. وی دو اسپری فلفل، یک گذرنامه آمریکایی، یک رایانه و یکی از کتابهای رئیس جمهور آمریکا را در کوله پشتی اش حمل می کرد. وی همچنین یک نامه که برای ترامپ نوشته و در آن به "هکرهای روسی" اشاره کرده بود با خود به همراه داشت و گفته بود اطلاعات مهمی در این خصوص دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار