آمریکایی ها برای نخستین بار آب را بر نوشیدنی های گازدار ترجیح دادند

برای نخستین بار فروش بطری های آب در آمریکا از نوشابه های گازدار بیشتر شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، برای نخستین بار آمریکایی ها آب های بسته بندی شده در بطری را بیشتر از نوشیدنی های گازدار مصرف می کنند.

طبق اعلام شرکت پژوهشی- مشاوره ای "بِورج مارکتینگ" میزان فروش بطری های آب برای نخستین بار در آمریکا از فروش نوشیدنی های گازدار پیشی گرفت.

طبق اعلام این شرکت، فروش بطری های آب در سال گذشته میلادی با افزایش 9 درصدی به 12.8 میلیارد گالن رسید و در صدر فروش نوشیدنی ها قرار گرفت.

در حالی که هر آمریکایی در اواخر دهه نود میلادی و ابتدای قرن جدید 50 گالن نوشیدنی گازدار می نوشیده، این رقم در سال 2016 به 38.5 گالن برای هر فرد کاهش یافته است؛ در حالی که فروش بطری های آب برای هر آمریکایی با افزایش اندک به 39 گالن افزایش یافته است.

در سال 2015 میزان فروش نوشیدنی های گازدار 39 گالن، در برابر 36.5 گالن بطری های آب بود.
طبق اعلام کارشناسان حوزه سلامت، این تحول نتیجه افزایش نگرانی ها از تأثیراتی است که نوشیدنی های گازدار بر سلامت افراد می گذارد.

اما پیش افتادن فروش بطری های آب بر نوشیدنی های گازدار به معنای عقب نشینی شرکت های بزرگی مانند پپسی و کوکاکولا نیست و طبق آمارها این مسأله تأثیری بر تجارت آنها نخواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار