قزوین؛

گازرسانی به دو شهر معلم کلایه و رازمیان

مدیر عامل شرکت گاز استان گفت:با پیگیری‌های انجام شده انتقال خط لوله گاز به این دو شهر تا پایان فروردین ۹۶ انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ وی افزود : نصب علمک‌ها در معلم کلایه به اتما م. رسیده است و در رازمیان ۴۰ در صد پیشرفت داشته است.
 
گازرسانی به دو شهر معلم کلایه و رازمیان 
 
مدیر عامل شرکت گاز خط انتقال گاز به شهر معلم کلایه و رازمیان را ۷۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: هزینه خط انتقال گاز به این دو شهر بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان است.
 
مدیر عامل شرکت گاز استان گفت:: با راه اندازی خط لوله گاز در این دو شهر ۱۲ روستا در مسیر و ۶ هزار خانوار از نعمت گاز بهره مند می‌شود.
بوشهری در ادامه با بیان اینکه کار اجرایی گازرسانی به شهر سیردان هم آغاز شده است گفت:: این طرح تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد.
 
مدیر عامل شرکت گاز استان همچنین از شناسایی ۶۰۸ روستای بالای ۲۰ خانوار که از داشتن گاز محروم هستند خبر داد و گفت :در دو سال آینده همه روستاهای واجد شرایط ازنعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.
 
وی با بیان اینکه ۲ هزارو ۴۴۰ واحد صنعتی از نعمت گاز بهرمند هستند گفت : تا پایان سال آینده، این میزان به دو هزار و ۸۰۰ واحد خواهد رسید.
 
بوشهری گفت: نیمی از گاز استان در سال ۹۵ در نیروگاه شهید رجایی مصرف شده است.
 
وی در ادامه گفت: امسال به شش هزار و ۷۹۵ روستا گاز رسانی و ۵۶۲ کیلومتر شبکه گذاری انجام شده است.
 
مدیر عامل شرکت گاز استان اضافه کرد: امسال ۲۱۶ پروژه گاز رسانی با ۱۶۰ میلیارد تومان افتتاح شد و سال آینده، گازرسانی به ۱۳۲ روستا در الویت است.
 
بوشهری همچنین از گازرسانی به ۶۰ جایگاه سی ان جی خبر داد و گفت : در این مورد مشکلی وجود ندارد.
 
وی با بیان اینکه در گذشته در ماه بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ مورد سرقت گاز درمصارف خانگی، تجاری و صنعتی گزارش می‌شد، گفت : در دو سال اخیر هیچ سرقتی گزارش نشده است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار