همراه اول بابت پیامک اعلام تماس بی‌پاسخ از مشترکان پول دریافت می‌کند؟

طبق گفته روابط عمومی همراه اول، این شرکت بابت ارائه خدمات مبتنی بر محتوا مبلغی را از قبض تلفن‌های همراه دائمی کسر نمی‌کند.

همراه اول
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حتما طی یکی دو روز گذشته این پیام برای شما هم در کانال‌های تلگرامی ارسال شده است که: "در صورت فعال بودن سرویس تماس بان (اعلام تماس بی پاسخ) بر روی خط موبایل؛ به ازای هر اعلام، مبلغ چهارصد تومان به عنوان خدمات مبتنی بر محتوا در قبض موبايل لحاظ می گردد و شما می‌توانيد با ارسال عدد صفر به شماره ٩٩١٤ از فعال بودن آن اطلاع يافته و با ارسال عدد پنج به ٩٩١٤ آن را غير فعال نماييد و با اطلاع رسانی، از برداشت ميلياردی ماهانه مخابرات از قبض موبايلها جلوگيری نماييد".
 
 در همین رابطه برای صحت و سقم این خبر با روابط عمومی همراه اول تماس گرفتیم، که کسر مبلغ بابت اعلام تماس بی پاسخ تکذیب شد.
 
همراه اول 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بلوچ
۱۶:۱۶ ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
۱۰۰ درصد کم میکنه، چون اگه خط اعتباری شما صفر باشد و سرویس میزبان فعال باشه، و یکی دیگه به شما زنگ بزنه و خط در دسترس نباشه، میگه موجودی حساب مشترک کافی نمی باشد یه هم چین چیزی اعلام میکنه، خوب این یعنی حتما پول میخواد تا بگه مشترک در دسترس نمی باشد تماس شما .... می شود، اگه سرویس غیرفعال کنید و زنگ بزنید فقط میگه مشترک مورد نظر دسترس نیست
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۰:۴۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
اینجا هم گفته برای خط های دائم منظور نمیشه. تکلیف خط های اعتباری چی میشه؟ چرا دوپهلو جواب داده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۵۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
خدمات مبتنی بر محتوا چی؟
هر ماه از من کم میشه بدن علت و چندین بار زنگ زدم اصلا فایده نداره
4200 و 3800 تومن برای دو ماه
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان شهبازی
۱۹:۵۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
باسلام واقعٲ متٲسفم برای مخابرات خیلی خدمات رو خودش الکی فعال می کنه و هزینه اش از ما میگیره چند بار تماس گرفتم ، کد غیر فعال فرستادم ولی کو گوش شنو ؟ مجبورم مشترک ایرانسل شوم و این خط رو کنار بگذارم
Iran (Islamic Republic of)
fateme
۱۲:۴۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
آره همراه اول واسه منم فعال کرده 38 هزار تومان بابت خدمات حساب کرده . یه مدتی بود استفاده نکرده بودم که قبض اومد 38 ت بدهی دارین ،جالبه که چندبار تماس گرفتم گفتن چیزی براتون فعال نیست ولی روزانه داره 200ت اضافه می شه.