همدان؛

شناسایی بیش از 12 هزار سایت مجرمانه در استان

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: امسال 12 هزار و62 سایت مجرمانه در استان همدان شناسایی شد.

شناسایی بیش از 12 هزار سایت مجرمانه در استان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب در نشست خبری با اشاره به اینکه قرارگاه نوروزی امام علی(ع) از یک ماه پیش تشکیل شده است، افزود: تمام عملیات های نوروزی از سوی این قرارگاه هدایت خواهد شد.

وی ادامه داد: مقابله با خرید و فروش مواد محترقه در محورهای مواصلاتی و داخل شهرها آغاز شده است.

وی اظهار داشت: موضوع چهارشنبه سوری در همدان به یک بحران تبدیل شده بود و مردم در جنوب شهر با مواد دست ساز منفجره تعداد قابل توجهی از افراد را دچار خسارات جبران ناپذیر می کردند.

مهدیان نسب به مدیریت خانواده ها بر فرزندان در آخرین چهارشنبه آخر سال اشاره کردوافزود: طرح محله وری در چهارشنبه سوری با هدف کاهش حوادث و ایجاد امنیت و آرامش اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مواد محترقه بی خطر و مجاز وجود ندارد، خاطر نشان کرد: در استان محل مجازی برای فروش مواد محترقه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه پلیس با شادی مردم مخالف نیست، یادآور شد: در ستان مشارکت از سوی مردم به خوبی انجام شده و امید واریم امسال هم همکاری لازم انجام شود.

این مقام مسئول اظهارداشت:6 میلیون مواد محترقه در همدان کشف وضبط شده است وتلاش می کنیم خسارات در چهارشنبه سوری امسال کاهش چشمگیری داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان تصریح کرد: نیروی انتظامی به دنبال این است که با برنامه های فرهنگی و اجتماعی، حوادث در آخرین چهارشنبه سال را به حداقل برساند و حتی یک حادثه دراستان اتفاق نیفتد همچنین چندین سال است که نقطه بحران در شهر همدان برای چهارشنبه سوری وجود ندارد.

فعالیت 480 گشت پلیس در نوروز 96

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان ابراز کرد: 480 گشت پلیس در نورزو 96 فعال هستند .

وی به محدودیت های ترافیکی آخرین چهارشنبه سال اشاره و خاطر نشان کرد: محدودیت ها در میدان پژوهش، میدان بعثت، بلوار بعثت، میدان بیمه و ابتدای بلوار دره مراد بیگ انجام خواهد شد ،هرچند با توجه به وجود چند بیمارستان در این مناطق، مشکلی برای تردد به سمت این مراکز وجود ندارد.

وی با بیان اینکه 34 هزار موتور سیکلت و 17 هزار خودروی مزاحم در همدان توقیف شده است گفت: موتور سیکلت های متخلف توقیفی در آخرین چهارشنبه سال تا پایان تعطیلات نوروز تحویل داده نخواهد شد، همچنین پلیس از ساعت 18:30 آخرین چهارشنبه سال، عملیات خود را آغاز خواهد کرد.

وی با توصیه به رانندگان افزود: رانندگان، خودروهای خود را در محدوده طرح ترافیک پارک نکنند و وسایل نقلیه خود را در خیابان ها رها نکنند.

فرمانده انتظامی استان همدان به برنامه پلیس جهت ایجاد امنیت در پنج شنبه آخر سال اشاره و خاطرنشان کرد: سال 96 با شعار نشاط بهاری با نظم و قانون مندی آغاز می شود چراکه بدون شک نشاط بدون قانون ایجاد نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تردد در غرب کشور از محورهای مواصلاتی استان همدان انجام می شود، یادآورشد: شش هزار نفر در طرح نوروزی در دو شیفت به کار گرفته خواهند شد.

مهدیان نسب اضافه کرد: سرایداران، نگهبانان و شب گردها نیز مورد استفاده پلیس قرار خواهد گرفت و 480گشت پلیس پیاده، سواره و موتوری نیز در تعطیلات نوروزی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه 56 ایستگاه پلیس در نوروز96 فعال هستند، تصریح کرد: از این تعداد 13 ایستگاه پلیس راهور و43 ایستگاه، انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: روز شنبه 28 اسفندماه طرح انتظامی نوروزی به طور کامل و رسمی در استان همدان آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: کمربند امنیتی برای ایست وبازرسی استان در نظر گرفته شده است که در اماکن تفریحی فاصله بین مردم و پلیس را به حداقل خواهد رساند.

انتهای پیام/ ج

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.