لوگوی مسابقات والیبال زیر ۲۳ سال آسیا طراحی شد + عکس

لوگوی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا طراحی و به کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) ارسال شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا 11 تا 19 اردیبهشت ماه سال 96 به میزبانی ایران در شهر اردبیل برگزار می‌شود.

با توجه به میزبانی ایران در این رقابت‌ها لوگوی مخصوص این مسابقات توسط روابط عمومی فدراسیون والیبال و سیاوش یعقوبی به عنوان گرافیست و طراح این اثر طراحی و به کنفدراسیون والیبال آسیا معرفی شد.

این لوگو با توجه به کارکردهای مختلفی از جمله مدال، جام، پرچم‌ و… طراحی شده و تلفیقی از معماری ایرانی اسلامی و ورزش والیبال نیز در آن وجود دارد.

استفاده از فرم‌های دوره صفویه و هنر کاشی کاری در بنای مذهبی تاریخی شیخ صفی اردبیل و استفاده از فرم توپ رسمی مسابقات FIVB از جمله ویژگی‌های این لوگو است.

از فرم گنبد آرامگاه شیخ صفی اردبیل در پایین لوگو که به صورت یک دریچه ورودی استفاده شده که در تاریخ معماری ایرانی اسلامی بسیار زیاد از این فرم به کار رفته است.

همچنین رنگ طلایی این لوگو که پیشینه ای بسیار تاریخی در فرهنگ ایران دارد. نماد قدرت، تکامل، خاص و تجملاتی بوده و در معماری، نگارگری، کاشیکاری به کار گرفته شده در معماری بنای شیخ صفی است و ایجاد حس راز آمیز و بسیار گرانبها به مخاطب می دهد.

خوان سیچلو سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران برای حضور شایسته ایران در این رقابت ها، عملکرد بازیکنان در لیگ های برتر، دسته یک و زیر گروه مردان را بررسی و 41 بازیکن را به اردوی انتخابی دعوت کرده است.

لوگوی مسابقات والیبال زیر ۲۳ سال آسیا طراحی شد

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار