حال عمومی ویسی رضایت بخش است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان به علت بیماری گوارشی تحت عمل جراحی قرار گرفت و اکنون حال عمومی وی خوب است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبداله ویسی مدتی پیش به علت بیماری کلیوی به بیمارستان انتقال یافت و وی با تشخیص پزشکان روز پنج شنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت تا وضعیت جسمانی اش بهبود یابد. 

مهدی اخوان سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت جسمانی ویسی گفت: ویسی بعد از عمل جراحی تحت درمان است و طبق برنامه مقرر شد از وی آزمایشات مختلفی امروز گرفته شود تا پزشکان میزان بهبودی اش را تشخیص بدهند.

وی در ادامه عنوان کرد: ویسی دوران نقاهت خود را سپری می کند و زمان ترخیص وی از بیمارستان مشخص نیست. 

اخوان درباره وضعیت شجاع خلیل زاده بیان کرد: توافق خلیل زاده با پرسپولیس صحت ندارد و این بازیکن تا پایان بازیهای لیگ شانزدهم با تیم سپاهان قرارداد دارد و تمام تمرکز خود را برای مابقی بازیها معطوف کرده است. 


سرپرست سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه تمرینات تیم تا روز دوشنبه تعطیل است و بعد از آن تمرینات تا 28 اسفند ماه پیگیری می شود. همچنین بازیکنان تا 3 فروردین 96 استراحت می کنند و بعد از آن تمرینات خود را برای بازی با سایپا شروع می کنند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۲:۴۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
ویسی ماءالشعیر زیادبخور .وحرص نخور .استقلال خوزستان نتیجه زحمات تو بود تو آسیا خواستم ببینم ازت حالی پرسیدن .استقلال خوزستان که سهمیه وقهرمان کردی اونارو .
آخرین اخبار