یزد؛

یزد پذیرایی مهمانان نوروزی

استان یزد آماده استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

 نصیری معاون گردشگری میراث فرهنگی استان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت: یزد یکی از قطب های گردشگری ایران محسوب می شود و دارای آثار و ابنیه تاریخی بسیاری است. 

  نصیری افزود:  با توجه  به نزدیک شدن  ایام عید باستانی بیش از 70 دفاتر خدمات مسافرتی و گردگشری و دفاتر اطلاع رسانی آماده خدمات  رسانی به مسافران نوروزی می باشند.

وی گفت : همواره در تلاش هستیم زیرساخت های شهر را با برنامه ریزی و اقدامات اجرائی افزایش دهیم، و بااستناد به  اینکه   شهر یزد به جهت بافت زنده تاریخی بسیار با ارزش، تعامل بین مردم و هم زیستی مصالحت آمیز بین ادیان مختلف ،ویژگی رفتاری مردم آن و همچنین  آیین های خاصی که دارد، یکی از مقاصد گردشگری در کشور محسوب می شود.

 معاون گردشگری میراث فرهنگی استان ادامه داد : در پی نزدیک شدن به ایام نوروز، جشنواره ها و نمایشگاه ها ی  صنایع دستی متعددی در سطح استان شروع به کار خواهند کرد.

نصیری گفت: استان یزد از جهت زیر ساخت های گردشگری شرایط مطلوبی دارد، از جمله وجود بیش از 46 رستوران سنتی،  57هتل ،17 مهمان پذیر،62 خانه مسافر،46 خانه بوم گردی،10 کمپ کویری و بیش از30 نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار