ارومیه؛

افزایش 20 درصدی سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت گردشگری آذربایجان غربی

سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت گردشگریآذربایجان غربی 20 درصد افزایش یافته است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ جلیل جباری در اولین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری گردشگری که به همت اتاق بازرگانی ارومیه و با حضور سازمان منطقه آزاد ماکو ، نمایندگان دستگاههای اجرایی و هم چنین فعالان و سرمایه گذاران استان تشکیل شده بود مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت: روند مراجعه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در صنعت گردشگری استان افزایش یافته و با 1200 میلیارد ریال حجم سرمایه گذاری ؛ نسبت به سال گذشته بمیزان 20درصد افزایش نشان میدهد.

وی افزود: بایستی از بانیان تشکیل این کمیسیون که موجب پیشبرد اهداف حوزه گردشگری است قدردانی کرد چرا که نتایج جلسات این کمیسیون می تواند برای حل معظلات مربوط به سرمایه گذاری در زمینه گردشگری کمک های شایانی انجام دهد .

جلیل جباری با اشاره به ظرفیتهای موجود این بخش تصریح کرد : بایستی از توان موجود در این زمینه اعم از هتل ها و اماکن اقامتی بهره برداری کرده و سعی کنیم سرمایه گذاران فعلی را نیز به ادامه فعالیتشان تشویق نمائیم .

وی تاکید کرد : امروزه جهت گیریهای سرمایه گذاری دراستان از صنعت و کشاورزی بسوی گردشگری تغییر یافته و شاهد حضور سرمایه گذاران بیشماری برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری هستیم .

جباری افزود : در نظریه پایه توسعه استان و شورای برنامه ریزی و حتی کارگروه های مختلف توجه به صنعت گردشگری جایگاه ویژه ای یافته و مقام عالی استان نیز بر این موضوع تاکید مضاعف دارد .

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در انتها یادآور شد : دستیابی به اهداف بلند مدت در چشم انداز توسعه گردشگری استان علاوه بر سرمایه گذاری بخش خصوصی ؛ نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاههای اجرایی بوده و امیدواریم با تشویق و ترغیب سرمایه گذاران از علاقه و انگیزه ایشان برای سرمایه گذاری در این زمینه کاسته نشود .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.