آغاز ضبط «کودک شو» با اجرای پژمان بازغی

برنامه تلویزیونی «کودک شو» با اجرای پژمان بازغی بعد از طی مراحل پیش تولید، وارد فاز ضبط و تولید شد.

آغاز ضبط «کودک شو» با اجرای پژمان بازغیبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضبط اولین برنامه تلویزیونی «کودک شو» بعد از پشت سر گذاشتن مراحل پیش تولید با حضور یکی از چهره‌های دنیای تصویر، به عنوان مهمان ویژه این قسمت آغاز شد.
 
این برنامه به کارگردانی رضا مهرانفر و تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی و رضا نصیری شهرضایی، قرار است در ٩٠ قسمت میزبان کودکان سه تا پنج سال و والدینشان شود.
 
علاوه بر این‌ها در هر قسمت چهره‌هایی از بخش‌های گوناگون حاضر می‌شوند که در این بخش هم برنامه‌هایی برای مهمان ویژه در نظر گرفته شده است. تا کنون حضور تعدادی از چهره های حوزه های مختلف از هنر گرفته تا ورزش و سیاست در این برنامه قطعی شده است.
 
«کودک شو» از اواخر اسفند ماه بعد از پشت سرگذاشتن مراحل تولید، در قالب برنامه‌ای نو که طی آن همراه بازی و سرگرمی، رقابتی را، با هدف ایجاد تعامل بین خانواده‌ها و فرزندانشان ایجاد می‌کند، روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.
 
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امنه شاکری
۱۶:۳۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
مناز برنامهی شما روخیلی خوشم اومده مخصوصا از دعوت علی فروتن داخل برنامه بیشتر ایشون رو دعوت کنید چون بیشتر درر ارتباط با بچه است همه آورد خیلی دوست دارن
آخرین اخبار