کرمانشاه؛

تامین معاش مردم از واجبات است

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه معاش مردم واجب و ضروری است، گفت: دولتمردان به جای احساس ضعف، دنبال اقتصاد مقاومتی باشند و جای این دو را عوض کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: دولتمردان به جای احساس ضعف دنبال اقتصاد مقاومتی بوده و فوری و ضروری در فکر معاش مردم باشند.
 
خطیب جمعه کرمانشاه با بیان اینکه معاش مردم واجب و ضروری است، بیان کرد: مقام معظم رهبری در 10 سال گذشته موضوع اقتصاد را تذکر داده‌آند و امروز باید توجه کنیم که اقتصاد مقاومتی سر سفره مردم بیاید که این موضوع با حرف و سخنرانی و همایش درست نمی‌شود و باید با احساس مسئولیت اقتصاد مقاومتی را برای مردم ملموس کرد.
 
علما امید به اسکتبار را خطای غیرقابل گذشت دانست و خاطرنشان کرد: استکبار هر روز تحریم و بلوکه کردن ثروت ایران را در دستور کار خودش دارد چراکه جنس استکبار اینگونه بوده و درست شدنی نیست و براین اساس باید از آنها چشم‌پوشی کرد و به قوت و قدرت داخلی اتکا داشت که در این راه باید دشمن و وظیفه خود در برابر آن را بشناسیم.
 
وی بیان کرد: کسانی که در راه راهیان نور قدم می‌گذارند این سرمایه عظیم را درک می‌کنند که جوانان این سرزمین چه کردند تا امروز در جامعه آرامش حکم‌فرما باشد و براین اساس دفاع مقدس یک گنج است که دنیا هم می‌تواند از آن استفاده کند و کشورهای بسیاری خواسته‌اند تجربیات هشت سال دفاع مقدس را فرا بگیرند.
 
امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر حفظ فرهنگ اسلامی افزود: فرهنگ را اگر اسلامی نکنیم فرهنگ‌های قاچاقی و وارداتی جایگزین آن می‌شود و اگر ما مراقب نباشیم و فرهنگ اسلامی را پیاده نکنیم، فرهنگ‌های دیگر پیاده می‌شود و این بساطی که امروز درست شده بار و تکلیف همه ما سنگین کرده است.
 
وی خطاب به مسئولان گفت: باید به اصول مقید باشیم و محکمات انقلاب را امام راحل(ره) برای ما بیان کرده است تا نقطه ابهام وجود نداشته باشد که در این محکمات مبارزه با استکبار تمامی ندارد.
 
 
انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، تامین ، معاش ، مردم ، واجب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار