تبریز؛

تساوی مشابه تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز

تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد به تساوی مشابه ای دست یافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر فوتبال کشور تیم‌های تبریزی برابر حریفان خود به یک پیروزی و دو تساوی دست یافتند.
تیم ماشین‌‌سازی در تبریز میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود که این بازی در پایان با یک گل به سود سبزپوشان تبریزی به اتمام رسید. این نخستین برد ماشین‌سازی تبریز در فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور بود. ماشین‌سازی با این پیروزی 16 امتیازی شده و همچنان در رده شانزدهم جدول قرار دارد.
در دیگر بازی برگزار شده در تبریز تیم گسترش‌فولاد تبریز میزبان تیم صبای قم بود که تلاش دو تیم بعد از 90 دقیقه گلی در برنداشته و این دیدار نیز با تساوی بدون گل به اتمام رسید. با این نتیجه تیم گسترش‌فولاد تبریز 31 امتیازی شده و در مکان نهم جدول جای گرفت.
در اهواز هم تیم تراکتورسازی برابر تیم فولاد خوزستان به تساوی ناامید کننده‌ای رسیده، تا شانس شاگردان قلعه‌نویی برای قهرمانی کاهش یابد. در شش هفته مانده به اتمام این رقابت‌ها تیم تراکتورسازی 46 امتیازی شده و با توجه به پیروزی تیم پرسپولیس، فاصله دو تیم به 10 امتیاز افزایش یافت.
در هفته‌ای که هر سه تیم تبریزی برابر حریفان خود مغلوب نشده و حتی  گلی دریافت نکردند، نتایج به دست آمده مطلوب هواداران این تیم ها نبود و وضعیت تیم های تبریزی را در جدول رده بندی بهبود نبخشید.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.