مختاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

کشف محموله 10 میلیاردی قاچاق در فرودگاه/ متهم پرونده بازداشت شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز از کشف و ضبط محموله بزرگ قطعات کامپیوتری قاچاق خبر داد.

علی اکبر مختاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی و قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: مأموران نیروی انتظامی در فرودگاه پیام از یک کانتینر مقادیر زیادی کالا شامل لپ تاپ، کامپیوتر و قطعات کامپیوتری کشف شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به ارایه نکردن اسناد گمرکی، کالا به ظن قاچاق ضبط شد و  متهم نیز بازداشت و روانه زندان شد.

مختاری تصریح کرد: در همین راستا با احراز تخلف انتسابی و با توجه به شواهد موجود در پرونده نسبت به تشکیل پرونده برای متهم اقدام شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز در پایان عنوان کرد: پرونده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به شعبه هفتم قاچاق کالا و ارز ارجاع شد و این پرونده در جریان رسیدگی قرار دارد و برآورد اولیه کالای مکشوفه 10 میلیارد ریال اعلام شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابی
۱۲:۳۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
قاچاق منبع سود عده ی کثیری از افراد است. شما میبینید که درصد قابل توجهی از کالاها و اجناس بازار قاچاق هستش (50 و 30 و ... درصد). واقعا ساماندهی خوبی وجود داره که مثلا 50 درصد لوازم آرایشی قاچاق هستش. مطمئنا بدون ساماندهی این رقم حاصل نمیشود. یک مبارزه جدیو جهادی با ... نیاز هستش تا رکود از سر کارمند و کارگر و مملک برداشته بشه. نابخردانه هستش که جلوی این عده ی کثیر گرفته نشود و بجاش از مردم بخواهیم که جنس ایرانی بخرند؟!!
آخرین اخبار