همدان؛

اختتاميه جشنواره همگاني استعداديابي ورزشی همدان

مراسم اختتاميه جشنواره همگاني استعداديابي ورزشی همدان برگزار شد.

اختتاميه جشنواره همگاني استعداديابي ورزشی همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیین اختتاميه جشنواره همگاني استعداديابي ورزشی همدان با حضور دکتر اسد مدیر کل دفتر توسعه همگانی و دکتر کاظمی پور معاون دفتر استعدادیابی وزارت ورزش در سالن شش هزار نفری انقلاب همدان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم افزود: جشنواره استعدادیابی در همدان به خوبی اجرا شد و بیش از 11000 نفر در جشنواره همگانی و استعدادیابی همدان ثبت نام کرده اند که این رکورد جدیدی در برگزاری جشنواره می باشد.

وی با تشکرویژه ازطرح ملی همگانی استعدادیابی وزارت ورزش وجوانان گفت: جشنواره ملي همگاني استعداديابي ورزشی طرحي بي نظير ازوزارت ورزش و جوانان و يكي ازدست آوردهاي دولت تدبير و اميد است كه درآينده نتايج آن رامشاهده خواهيم كرد

رسول منعم استعدادیابی را رمز موفقیت توسعه ورزش کشور دانست و افزود: استعدادیابی نوعی سرمایه گذاری می باشد وباعث جلوگیری هزینه های مازاد در ورزش خواهد شد.

وی با بیان اینکه خانواده ها سرمایه ملی ما درگسترش ورزش همگانی وقهرمانی می باشند تصریح کرد: با برگزاری جشنواره استعدادیابی استان می توانیم به شناسایی نخبه های ورزشی، حضور و افتخارآفرینی آنها در بازی های آسیایی و المپیک امید داشته باشیم.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار