نفرات برتر رقابت‌های اسکیت ماراتن قهرمانی کشور در بوشهر معرفی شدند

رقابت‌های اسکیت ماراتن قهرمانی کشور برگزار شد.

نفرات برتر رقابت‌های اسکیت ماراتن قهرمانی کشور در بوشهر معرفی شدندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، این رقابت‌ها در 42 کیلومتر و در جاده ساحلی با همکاری فدراسیون اسکیت، سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر و هیات اسکیت این استان و با حضور مسئولين و مقامات استانی برگزار و در پایان برترین‌های رده‌های سنی مشخص و معرفی شدند.

در این مسابقات که با حضور ۴۶ ورزشکار از سراسر کشور در رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد، نفرات برتر به این شرح معرفی شدند.

در رده سنی جوانان امیر سرآبادانی، داود میرمحمدصادقی و مجید نجفی جعفرآبادی مقام اول تا سوم را کسب کردند و در رده سنی بزرگسالان میلاد صالحی، فرشید شایان و مجتبی ایزدی عناوین نخست را از آن خود کردند.

در رده سنی پیشکسوتان 36 تا 40 سال ابوالفضل مجیدی مقام اول، محمد شریفی مقام دوم و فرهاد اسکندری مقام سوم را به دست آوردند.

در رده سنی 41 تا 50 سال نیز حسین حیدری، حسن حسینی و محسن مصلحی رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در این مسابقات که با حضور رمضانی معاون شهردار بوشهر و رئیس هیات اسکیت استان، صفری‌زاده مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر، اعضای شورای شهر، مسئولين فدراسیون اسکیت و دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان رقابت‌ها برگزار شد، از نفرات برتر با مدال، حکم قهرمانی و جوایز نقدی تقدیر و تشکر شد.

این رقابت‌ها با همکاری ناجا، پلیس راهور، هلال احمر، شهرداری بوشهر، فدراسیون اسکیت و هیات اسکیت بوشهر به شکلی مطلوب برگزار شد و با معرفی برترین‌های کشور به پایان رسید.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار