اعتصاب ادامه‌دار و تهدید جدید استقلالی‌ها!

بازیکنان تیم فوتبال استقلال همچنان در نظر دارند به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود به اعتصاب خود ادامه دهند.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعتصاب استقلالی‌ها که بعد از بازی این تیم با سیاه جامگان آغاز شده، همچنان ادامه دارد و بازیکنان این تیم حتی پادرمیانی مدیرعامل باشگاه را برای بازگشت به تمرین هم نپذیرفتند.

آبی پوشان روز پنجشنبه نیز تمرین را تحریم کردند و طبق برنامه روز جمعه هم به استراحت پرداختند. از طرفی با توجه به اعلام رحمتی دروازه بان استقلال مبنی بر اینکه روز شنبه (امروز) با قدرت تمرینات خود را برای رویارویی با لوکوموتیو آغاز خواهند کرد، اما هنوز برگزاری تمرین امروز آبی ها در هاله ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که تمرین امروز این تیم برگزار می‌شود یا کماکان آبی‌ها در تحریم به سر می‌برند.

روز پنجشنبه مدیرعامل استقلال در رختکن آبی ها حضور یافت و به بازیکنانش وعده داد که تا روز شنبه بخشی از مطالبات شان را پرداخت خواهد کرد. به این ترتیب این طور که به نظر می رسد بازیکنان استقلال تهدید کرده اند که اگر امروز هم دریافتی از سوی مدیران نداشته باشند تمرین را تحریم خواهند کرد.

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید در نهایت امروز مطالبات آبی پوشان پرداخت می شود یا خیر و اینکه استقلالی ها همچنان در اعتصاب به سر می برند یا در نظر دارند دست از تحریم برداشته و تمرینات خود را برای دیدار مقابل لوکوموتیو از سر بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۱:۱۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
اگه تعصب دارین به استقلال باید مفت بازی کنید میدانیم خرج دارین .ولی وقتی پول نیست تیم باید نابود شه .جام آسیا واجب تره آبروی ایرانه لجبازی وشیطنت بسه /هواداران بخاطر تیم سکته وتلفات میدن عین خیالتون نیست بخاطر اونا بازی کنید پول هم میدن .امان از دست پول
آخرین اخبار