لحظه به لحظه با بورس:

رشد شاخص در تالار شیشه ای/ شاخص فرابورس در ارتفاع ۸۶۳ هزار واحدی

شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات امروز با رشد ۹۷. ۱۲ واحدی به پله ۷۶ هزار و ۲۹۸ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات امروز با رشد ۹۷. ۱۲ واحدی به پله ۷۶ هزار و ۲۹۸ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳۳۵ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۷۸ میلیون سهم طی ۶ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده فملی با روند نزولی و نماد آپ، رمپنا، فولاد، والبر، پارسان، شبندر با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرا بورس در آغاز معاملات روز جاری با ۶۰. ۱ واحد کاهش به پله ۸۶۳ هزار و ۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱۶۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۳ میلیون سهم طی ۲ هزار نوبت معاملاتی است.
 
ارزش معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت
 
شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در جریان معاملات امروز با کاهش ۹۱. ۳۸ واحدی به پله ۷۶ هزار و ۲۴۶ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۲۵ میلیون سهم طی ۳۳ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده فملی، شپنا، شخارک با روند نزولی و نماد اخابر، پارسان، تاپیکو، ومعادن با روند صعودی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرا بورس در جریان معاملات روز جاری با ۷۰. ۱۲ واحد کاهش به پله ۸۵۲ هزار و ۳۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۱ میلیون سهم طی ۱۱ هزار نوبت معاملاتی است. 
 
حافظ به رشد ۸۳ هزار واحدی بسنده کرد/ ریزش شاخص فرابورس

 شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در پایان معاملات امروز با رشد ۸۳. ۲۹ واحدی به پله ۷۶ هزار و ۳۱۵ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲ میلیارد سهم طی ۵۲ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده فملی، شخارک با روند نزولی و نماد اخابر، شهدیس، پارسان، جم، وغدیر با روند صعودی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرا بورس در پایان معاملات روز جاری با ۱۴ واحد کاهش به پله ۸۵۱ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۷۰ میلیون سهم طی ۱۹ هزار نوبت معاملاتی است.


حافظ به رشد ۸۳ هزار واحدی بسنده کرد/ ریزش شاخص فرابورس

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار