وزیر صهیونیست: در جنگ بعدی با لبنان، غیرنظامیان را در هر جایی که باشند هدف می‌گیریم!

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی با تاکید بر روحیه تجاوزکارانه این رژیم، لبنان را به هدف قرار داد غیرنظامیانش در جنگ آتی احتمالی تهدید کرد.

وزیر صهیونیست: در جنگ بعدی با لبنان، غیرنظامیان را در هرجایی که باشند هدف می‌گیریم!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه هاآرتص، نفتالی بنت، وزیر آموزش رژیم صهیونیستی، در مصاحبه با این روزنامه هشدار داد در شرایطی که لبنان دیگر نقش حزب‌الله لبنان را پنهان نمی‌کند، در جنگ بعدی رژیم اشغالگر قدس با حزب الله لبنان، غیرنظامیان در هر جایی که باشند هدف قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اظهارات اخیر میشل عون، رئیس جمهور لبنان، مبنی بر اینکه این کشور و حزب‌الله لبنان از یکدیگر جدا نیستند، مدعی شد: لبنان باید بداند جنگ بعدی با اسرائیل به معنای بازگشت لبنان به قرون وسطی خواهد بود.

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در ادامه با مطرح کردن ادعاهایی علیه کشورمان و جنبش مقاومت اسلامی لبنان افزود: «زندگی در لبنان کنونی به ویژه در مقایسه با احوالات سوریه، بد نیست. غیرنظامیان لبنان از جمله جمعیت شیعه این کشور خواهند فهمید اگر حزب‌الله لبنان بنابر دلایل خود یا از جانب ایران، آنها را در شرایط دشواری قرار دهند، چه آینده‌ای در انتظارشان خواهد بود.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار