قم؛

کسب رتبه ششم آسیایی برای راگبی قم

دبير هیأت‌‌ انجمن‌هاي ورزشي استان قم از كسب رتبه ششم پيكارهاي رنكينگ راگبي 2017 مردان قاره كهن براي ورزش قم خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ علیرضا ساری دبیر هیئت انجمن های ورزشی اظهار کرد: هیأت‌‌ انجمن‌های ورزشی استان قم در سال‌های اخیر با درخشش ورزشکاران راگبی و چند رشته دیگر موفق به کسب عناوین و مدال‌های متنوعی از مسابقات برون‌مرزی به ویژه قهرمانی آسیا شده است.

ساری افزود: امسال نیز ملی‌پوشان راگبی قم در اردوی تیم اعزامی ایران به رقابت‌های راگبی 2017 رنکینگ آسیا حضور داشتند و سرانجام یک نفر آنها به نمایندگی از ورزشکاران پرتوان این رشته با نظر کادر فنی در ترکیب نهایی تیم ملی قرار گرفت تا در مسیر کسب یک افتخار دیگر برای ورزش قم به میدان برود.

دبیر هیأت‌‌ انجمن‌های ورزشی قم اضافه کرد: تیم ملی راگبی هفت نفره مردان ایران در رقابت‌های رنکنیگ قهرمانی آسیا به میزبانی دوحه قطر با حریفان خود از کشورهای مختلف به رقابت پرداخت و در نهایت از بین دو ملی‌پوش استان قم یعنی نواب اسدزاده و هادی بختیاری، یک نفر یعنی اسدزاده به این رقابت‌ها رفت.

وی یاد آور شد: در شرایطی که راگبی از ورزش‌های موفق هیأت انجمن‌های ورزشی قم محسوب می‌شود و مقام دوم و عنوان نایب‌‌قهرمانی غرب آسیا را در کارنامه دارد، در سال‌های اخیر نفراتی همچون داود یارجان‌علی، هادی بختیاری،‌ نواب اسدزاده و مجید عبدالملکی جزو راگبی‌بازان ملی‌پوش قم بوده‌اند.

ساری ابراز کرد: مسابقات راگبی هفت نفره رنکینگ آسیا که در دوحه مرکز قطر به انجام رسید با قهرمانی فیلیپین و مقام ششمی تیم ملی کشورمان در حالی به پایان رسید که در پایان به ترتیب تیم‌های فیلیپین، تایلند، امارات، سنگاپور، قطر، ایران، هند، پاکستان، اردن، بنگلادش و نپال به عناوین اول تا یازدهم دست پیدا کردند.

وی در پایان اظهار کرد: نواب اسدزاده ملی‌پوش قم که همراه تیم ملی راگبی هفت نفره ایران در دوحه قطر به مقام ششم رنکینگ قاره کهن رسید در ترکیب تیم ملی راگبی 15 نفره کشورمان اوایل سال 1396 به منظور حضور در مسابقات 2017 قهرمانی آسیا عازم ازبکستان نیز خواهد شد.

اتهای پیام/ک
برچسب ها: قم ، راگبی ، آسیا ، رتبه ، ششم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار