ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدا یک ثروت الهی برای ملت ايران

امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به 20 اسفند ماه سالروز راهیان نور گفت: بازگویی رشادت ها و جانفشانی شهدا و رزمندگان ادامه دادن راه آنهاست .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حجت السلام نوري همچنین با تاکید بر اینکه در دنیای امروز اگر کشوری قدرت نداشته باشد بی گمان مورد تهاجم ودست اندازی قرا خواهد گرفت خطاب به مسئولان گفت:بدانید دشمن در هر کجا وهر حوزه ای از ما ضعف ببیند از همانجا  ما را مورد تهاجم قرار خواهد داد.

حجت الاسلام نوری در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به سالروز رحلت سید احمد آقا خمینی (ره) از ایشان بعنوان یاروفادار وحامی همیشگی امام (ره)  یاد کرد وافزود:ایشان بر گردن همه ملت ایران حق دارند چون هیچگاه امام را تنها نگذاشتند وبعنوان رئیس دفتر امام (ره) تمام پیامها وفرمایشات ایشان را با امانتداری کامل به مردم رساندندوپس از امام (ره) یار وهمراه مقام معظم رهبری وحامی ولایت بودند.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود در آستانه نوروز بر صرفه جویی در آب وحفظ منابع خدا دادی تاکید کرد وگفت:در کشوری که منور به دستورات دین مبین اسلام است شایسته نیست که سرانه مصرف آب آن دردنیا جزو بالاترین سرانه های مصرف باشد.


انتهای پيام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.