وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

با حذف دفترچه‌های کاغذی هزینه‌های درمان کمتر خواهد شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جلوگیری از آشفتگی در پرداخت ها و احقاق حق پرستاران از اهداف مهم است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح هتلینگ بیمارستان تأمین اجتماعی سنندج و آغاز طرح حذف دفترچه کاغذی تامین اجتماعی اظهار کرد: تسهیل امور برای مردم، دسترسی آسان به سوابق بیماران، ساماندهی نظام ارجاع و ساماندهی نسخه های داروخانه‌ها از اجرای این طرح است.

وی افزود: در گام بعدی این سیستم را به تمامی داروخانه‌ها متصل خواهیم کرد و دفترچه‌های بیمه سلامت را نیز به این طرح متصل خواهیم کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: با حذف دفترچه‌های کاغذی هزینه‌ها کمتر خواهد شد و دقت در معاینات افزایش خواهد یافت و قدرت کنترل و پاسخگویی بیمه‌ها افزایش می‌یابد.

ربیعی افزود: در شورای عالی بیمه کشور نیز برای ساماندهی خدمات پرستاران خانگی کلیات پرداخت‌ها به این قشر را تصویب کردیم و آشفتگی در پرداخت‌ها به این قشر خدوم ساماندهی خواهد شد.

وی همچنین از تقویت سیستم نرم‌افزاری حذف دفترچه‌های کاغذی در راستای ارائه تمامی خدمات مرتبط بین بیماران و پزشکان خبر داد و افزود: امیدواریم با اتصال این سامانه به سیستم یکپارچه وزارت بهداشت شاهد ارائه خدمات منسجم‌تر به مردم باشیم.

حضور در شورای اشتغال استان کردستان، نماز جمعه سنندج، افتتاح ساختمان شماره دو بیمه تأمین اجتماعی سنندج از دیگر برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خواهد بود که امروز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.