حاج رضایی: هنوز زود است پرسپولیس را قهرمان لیگ شانزدهم بدانیم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با توجه به 6 دیدار دیگر زود است پرسپولیس را قهرمان لیگ شانزدهم محسوب شود.

حاج رضایی: هنوز زود است پرسپولیس را قهرمان لیگ شانزدهم بدانیمامیر حاج رضایی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در باره قهرمان لیگ شانزدهم اظهار کرد: گر چه تیم فوتبال پرسپولیس با فاصله از دیگر تیم های لیگ امتیازات فراوانی را بدست آورده است اما هنوز زود است پرسپولیس را قهرمان لیگ شانزدهم بنامیم چرا که هنوز شش بازی و 18 امتیاز باقی مانده است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس تیم قابل احترامی بوده که دارای مربی با دانشی چون برانکو است و با ارائه بازی های قابل قبول دل هوادارانش را بدست آورده است.

حاج رضایی در خصوص کیفیت لیگ شانزدهم فوتبال عنوان کرد:  اکنون لیگ پویایی داریم که با توجه به تعطیلات فراوان به دلیل لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی مربیان بازیکنان را آماده کرده و روانه بازی های می کنند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: اکنون نوبت تیم ملی فوتبال کشورمان است و باید ببینیم که کی روش چه زمانی با این تیم کار می کند چرا که زمان زیادی برای بازی با قطر نمانده است.

وی یاد آور شد: امیدوارم که تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند به جام جهانی 2018 روسیه راه یافته و از اعتبار فوتبال آسیا دفاع کند.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار