در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان عنوان شد:

محدودیتی برای عرضه پرتقال شب عید وجود ندارد/ ذخیره دو برابری پرتقال برای سال جدید

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: با توجه به آنکه به میوه‌های موجود در سردخانه‌های استان برای تنظیم بازار شب عید دوبرابر سال گذشته است مشکلی از باب کمبود و قیمت در روزهای پایانی سال نخواهیم داشت.

علی اشرف منصوری رئیس جهاد کشاورزی استان تهران در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آخرین وضعیت عرضه میوه‌های تنظیم بازار شب عید اظهار داشت: به منظور تأمین رفاه شهروندان توزیع پرتقال از ۷ اسفند به منظور مدیریت قیمت در میادین میوه و تره بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نمایشگاه‌های بهاره آغاز شده است.

وی با بیان اینکه میوه‌های ذخیره سازی شده ضمن کیفیت بالا با یک سوم قیمت به مضرف کنندگان عرضه می‌شود، افزود: قیمت هر کیلو پرتقال والنسیا جنوب ۳ هزار و ۸۰۰ و تامسون با کیفیت شمال هزار و ۹۰۰ تومان است. 

منصوری ادامه داد: با توجه به آنکه به میوه‌های موجود در سردخانه‌های استان برای تنظیم بازار شب عید دوبرابر سال گذشته است مشکلی از باب کمبود و قیمت در روزهای پایانی سال نخواهیم داشت.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به وضعیت عرضه مرغ و گوشت برای تنظیم بازار شب عید تصریح کرد: با توجه به ذخیره سازی ۱۹ هزارتن مرغ منجمد و ۲ هزارتن گوشت گوساله منجمد محدودیتی در عرضه وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
حاضرن تو دریا پرتقالو بریزن ولی ارزون دس ملت نرسه
آخرین اخبار