سرپرست باشگاه پدیده:با دو پیروزی آرامش به تیم بازگشت

حمیدرضا کریمویی گفت: تلاش تمامی مجموعه کسب موفقیت‌های بیشتر و شاد کردن دل هواداران است واین هدف با آرامش در تیم، دور از دسترس نیست.

سرپرست باشگاه پدیده:با دو پیروزی آرامش به تیم بازگشتبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان، حمیدرضا کریمویی درخصوص شرایط تیم پدیده اظهار کرد: اولین بحثی که در باشگاه پدیده مدنظرمان بود،آرامش در تیم بود،قطعا این آرامش باعث شد افراد به راحتی تفکرات خود را پیش ببرند وبراساس آن برنامه‌های مثبت را در نظر بگیرند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پدیده خراسان اضافه کرد:به لطف خدا توانستیم دو پیروزی روحیه بخش بدست آوریم وخوشبختانه با این دو پیروزی آرامش به تیم بازگشت، امیدوارم با تلاش کادرفنی و بازیکنان بتوانیم این موفقیت‌ها را تکرار کنیم و شرایط خوبی را درجدول رده بندی برای خود ایجاد کنیم.
وی درخصوص برنامه‌های باشگاه پدیده در آینده عنوان کرد: تلاش تمامی مجموعه کسب موفقیت های بیشتر و شاد کردن دل هواداران است و البته بتوانیم در یک فضای مناسب نام پدیده را زنده نگه داریم و این هدف با آرامش در تیم ، دور از دسترس نیست.

کریمویی ادامه داد: هنوز صحبت برای فصل آینده کمی زود است چرا که ما باید تمام تمرکز خود را بر روی بازی‌های باقی مانده در لیگ برتر بگذاریم.
وی افزود: در درجه اول برای حفظ و ثبات تیم برنامه ریزی خواهیم کرد، تا بتوانیم در رتبه‌های بالاتر و چه بسا کسب سهمیه آسیایی در فصل آینده را بدست آوریم و جایگاه مناسبی را برای باشگاه پدیده به ارمغان در آوریم. به هر حال باید هنوز صبر کنیم تا فصل پایان یابد و بعد از آن در خصوص شرایط آینده برنامه ریزی کنیم. در حال حاضر نیز مهمترین برنامه ریزی ما در شرایط فعلی ایجاد آرامش در تیم و البته افزایش انگیزه بین اعضا باشگاه و حمایت از آنها می باشد.

وی در پایان با اشاره به حمایت های هواداران از تیم گفت: حضور تماشاگران در ورزشگاه و البته ابراز احساسات آنها در بازی های خارج از خانه واقعا برای کلیه اعضا تیم انرژی بخش است و باید تشکر ویژه ای از هواداران خود داشته باشیم و امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم شرایط خود را بهبود بخشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار