فاز اول سرای سالمندان مهر کوثر خوی افتتاح شد

فاز اول سرای سالمندان مهر کوثر خوی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ فاز اول سرای سالمندان مهر کوثر خوی ظهر پنجشنبه با حضور ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سعادت استاندار آذربایجان غربی، رئیس سازمان بهزیستی و جمعی دیگر از مسئولین کشوری و استانی افتتاح شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح این طرح با اشاره به اهمیت این مرکز سالمندی تصریح کرد: با توجه به اینکه جمعیت کشور رو به سالمندی است و با توجه به ضرورت تکریم و احترام سالمندان، سند سالمندی را بزودی برای حفظ کرامت و ایجاد  شرایط بهتر زندگی‌ سالمندان ارایه خواهیم نمود.

علی ربیعی افزود: آموزش فنی و حرفه ای را نیز ملکف کرده ایم که آموزش های مهارتی ویژه سنین سالمندی را در دستور کار قرار دهد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با بیان اینکه نشاندن لبخند بر روی لبان سالمندان کاری بسیار بزرگ و ارزشمند است، از اقدام خوب خیرین خویی در خصوص احداث سرای سالمندان مهر کوثر خوی تشکر و قدردانی کرد.

فتاحی مدیر عامل مهر کوثر خوی نیز در این مراسم اظهار کرد: ۳۰ هکتار برای راه اندازی زمین اختصاص داده شده است  و برای راه اندازی فاز اول دو و نیم میلیارد تومان هزینه شده است.

در ادامه این مراسم، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار آذاربایجان غربی، فاز دوم‌ سرای سالمندان مهر کوثر خوی کلنگ زنی شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.