این زن ایرانی غرب آسیا را بر روی انگشتان خود می‌چرخاند +عکس

زنان در جامعه نقشی بسیار پررنگ دارند که در برخی موارد تاثیرش را در خارج از مرزها می‌توان دید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نقش موثر زنان در جامعه تنها به فعالیت‌های اجتماعی محدود نمی‌شود. تربیت صحیح فرزندان خانواده در مسیر درست نمونه ای از فداکاری زنان کشورمان است.

نام قاسم سلیمانی نه تنها در ایران بلکه در بیشتر کشورهای جهان نامی شناخته شده است. سردار ایرانی که از زمان جنگ تحمیلی جز نوابغ به‌شمار می‌رفت اکنون نیز با ایستادگی در برابر گروهک‌های تروریستی به ویژه داعش تحسین همگان را برانگیخته است. 

این زن ایرانی غرب آسیا را بر روی انگشتان خود می‌چرخاند +عکس

پدر و مادر سردار سلیمانی با تربیت چنین فرزندی به جهانیان نشان دادند که نقش خانواده نقشی تعیین کننده در معیارهای حکومتی است و فرزندی را تحویل جامعه دادند که در جهت حفظ اسلام و مرزهای اسلامی ولایت مداری را در اولویت‌های کاری و زندگی ‌خود قرار داده است.
 
 
گفتنی است مادر سردار سلیمانی در سال 1392 بر اثر بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
زنده باد سردار ایرانی ،از زنان دلیر ایرانی انتضاری جز این نیست
Iran (Islamic Republic of)
mohsen
۲۲:۱۵ ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
درودبرهمچین مادرشیرزنی که فرزندی همچون شیربه دنیااورده که تمام تروریست های دنیاازاسمش لرزه به تنشان می افتد.درودبرایران وایرانی
Iran (Islamic Republic of)
سرداردلها
۲۱:۲۹ ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
واییییییییییییی عجب تیتری زدیددددد مرحبااااااااا
Japan
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
دستشون دردنکنه و خدابیامرزدشون. اما باید بگم که متاسفانه اخبار وجود چنین سرداران دلاوری در ایران در خبرهای کشورهای غربی و وابسته به آن سانسور میشود ازترس اینکه مبادا مردم دنیا بفهمند که ایران داره علیه تروریست می جنگه. غربیها با پوشاندن این واقعیت می خواهند پرورش تروریسم و تروریستها رو به گردن ایران بیندازند تا هم از باورکردن ایران اسلامی توسط مردمشون جلوگیری کنند و هم اینکه بتوانند به بهانه ی اینکه ایران تروریستها رو حمایت می کنه، با بلوکه کردن پولهای ایران در کشورهای خارجی و سپس برداشتن آن بنفع کشته شدگان خودشان در ترورها، پولی به جیب زده باشند.
Iran (Islamic Republic of)
عسکر
۱۶:۴۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
روحش شاد
آخرین اخبار