قم؛

برگزاری کارگاه تخصصی غدیر پژوهی در قم

کارگاه تخصصی غدیر پژوهی با هدف تربیت اساتید متخصص با حضور طلاب سراسر کشور در مدرسه دارالشفا قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حجت الاسلام شاه آبادی مدیر موسسه غدیر شناسی گفت: جزوات درسی کارگاه تخصصی غدیر پژوهی در 5 درس در روز های پنجشنبه  به مدت 3 ساعت به علاقمندان و داوطلبان شرکت در دوره غدیر پژوهی جهت تربیت اساتید در حوزه غدیر شناسی ارائه می شود .
 
وی با اشاره به کارگاه تخصصی غدیر پژوهی گفت: کار در مورد غدیر باید دائم باشد و در مورد غدیر باید متخصص تربیت شود که لازمه آن برگزاری این چنین کارگاه های تخصصی در شهر های مختلف است.
 
 کارگاه تخصصی غدیر پژوهی با هدف تربیت اساتید متخصص در حوزه تبلیغ مکتب اهل بیت (ع) و تخصصی غدیر با حضور طلاب سراسر کشور در مدرسه دارالشفا قم برگزار شد.
 
مدیر مرکز تخصصی غدیر پژوهی از طرح اعلام آمادگی طلاب ، مبلغان و دانش آموختگان حوزه های علمیه برادران  و خواهران جهت مشارکت در طرح اعزام مبلغ معتکف در کارگاه تخصصی غدیر پژوهی رونمایی کرد.
 
حجت الاسلام نبوی معاون تبلیغ حوزه های علمیه با اشاره به کتاب جامع الغدیر نوشته آیت الله علامه امینی  و مستندات قوی ارائه شده در این کتاب جامع رسالت حوزه و حوزویان در اثر فناوری اطلاعات را اشاعه فرهنگ اسلام و حمایت از مکتب اهل بیت(ع) در جنگ نرم رسانه ای و مبارزه با گروهای تکفیری اعلام کرد.
 
در پایان جهت دریافت اطلاع بیشتر در خصوص کارگاه تخصصی غدیر پژوهی به سایت www.ghadirshenasi.ir مراجعه شود.
 
انتهای پیام/ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار