آبی پوشان تمرین نکردند؛

جلسه افتخارى با بازيكنان/اعتصاب استقلالى ها مقابل چشمان مدير عامل

با توجه به اينكه قرار بود بازيكنان تيم استقلال امروز به انجام يك نوبت ريكاورى بپردازند اما آنها باز هم اين كار را در دستور كار قرار ندادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛با توجه به اينكه قرار بود بازيكنان تيم استقلال امروز به انجام يك نوبت ريكاورى بپردازند اما آنها باز هم اين كار را در دستور كار قرار ندادند.

سیدرضا افتخاری، مدیرعامل استقلال بعد از اتفاقات و حاشیه های اخیر در تمرین امروز آبی پوشان در کمپ زنده یاد حجازی حاضر شد تا با منصوریان و بازیکنان به صحبت بپردازد. 

حضور افتخارى در تمرين آبى ها/اعتصاب بازیکنان تمامى ندارد

افتخاری روز گذشته از پرداخت مطالبات بازیکنان در یکی، 2 روز آینده خبر داده بود. 

رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال به همراه بهتاش فریبا، نصراله عبداللهی، علیرضا منصوریان و علی چینی و محمد خرمگاه در اتاق سرمربی با هم جلسه گذاشتند.

در حالى كه بازيكنان تيم فوتبال استقلال باید بعد از بازی روز گذشته برابر سایپا ریکاوری می کردند اما آنها بازهم به نشانه اعتراض تمرین نکردند.

آبی پوشان امروز با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شدند و بعد از حضور در زمین با یکدیگر به صحبت کردن پرداختند و چند عکس گرفتند سپس راهی رختکن شدند.

حضور افتخارى در تمرين آبى ها/اعتصاب بازیکنان تمامى ندارد

با توجه به طولانى شدن نشست منصوريان و افتخارى در نهايت برخى ليدر ها با تماشاگران به بحث پرداختند كه سرمربى استقلال از آنها خواست محل را ترك كنند و به بحث نپردازند.

بازيكنان استقلال پس از تمرين نكردن توسط چينى به رختكن هدايت شدند.

ظاهرا بازیکنان استقلال قصد دارند در ادامه عدم دریافت مطالبات خود و همچنین اظهارات حسن زمانی عضو هیئت مدیره استقلال به اعتصاب تمرینات خود ادامه دهند.

جلسه افتخارى با بازيكنان/اعتصاب استقلالى ها مقابل چشمان مدير عامل

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار