آزمون بزرگ دیگر برای آزمون؛

آیا سردار ایرانی دروازه منچستر را هم فتح می‌کند؟

امشب روستوف روسیه با ستاره ایرانی خود در لیگ اروپا رو در روی منچستر یونایتد قرار خواهد گرفت.

آیا سردار ایرانی دروازه منچستر را هم فتح می‌کند؟به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،از ساعت ۲۱: ۳۰ دقیقه امشب درچارچوب بازی‌های رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا تیم روستوف روسیه که سردار آزمون، ستاره جوان تیم ملی کشورمان را در اختیار دارد، پذیرای تیم منچستر یونایتد است.

این مسابقه بیش از این که برای هواداران این دو تیم اروپایی مهم باشد برای ما ایرانی‌ها به دلیل حضور سردار آزمون در ترکیب تیم روسی، رنگ و بوی دیگری دارد.
وقتی سردار در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دروازه تیم‌های بزرگی مانند آتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ را باز کرد، پس از بازیکنان بزرگی مانند دایی و مهدوی کیا، یک بار دیگر نام ایران را در فوتبال اروپا برسر زبان‌ها انداخت و ظهور پدیده‌ای نو را نوید داد.

ستاره ۲۱ ساله ایرانی همه نگاه‌ها را به خود جلب کرد و حتی بحث پیوستنش به لیورپول برای مدتی نقل محافل فوتبالی شد. گرچه این انتقال صورت نگرفت، آزمون خود را به عنوان مهاجمی خطرناک به حریفان اروپایی شناساند تا در آستانه دیدار روستوف و منچستریونایتد ترس به جان داوید دخیا سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ بیفتد. 
حالا امشب ایرانی‌ها یک باردیگر امیدوارانه پای جعبه جادویی می‌نشینند تا شاهد هنرنمایی سردار ایرانی و فتح دروازه منچستر باشند. باید دید آیا جادوی سردار سحر شیاطین سرخ را باطل خواهد کرد؟

مهاجم جوان تیم ملی کشورمان این روز‌ها در شرایط جسمانی و روانی بسیار خوبی قرار دارد و دو گلی که روز جمعه مقابل تام تامسک در لیگ برتر روسیه به ثمر رساند موید این امر است.
روستوف برای اولین بار در تاریخ خود در مرحله حذفی رقابت‌های مهم اروپایی به میدان می‌رود و در این راه به درخشش مهاجم ایرانی خود دل بسته است.
با وجود درخشش خیره کننده سردار آزمون در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و گلزنی در برابر تیم‌های بزرگی مانند بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید، ستاره جوان روستوف در لیگ اروپا به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شده است. او در دو بازی اخیر تیمش در مرحله یک‌شانزدهم لیگ اروپا برابر تیم‌های اسپارتا پراگ جمهوری چک  بازیکن ذخیره بود. اما خبر‌ها حاکی از آن است که ستاره ایرانی روستوف  این بار در ترکیب اصلی قرار دارد، در این صورت جدال او با داوید دخیا و دیگر شاگردان مورینیو دیدنی خواهد بود.

علاوه بر این، رویایی زلاتان ابراهیموویچ ایرانی – لقب سایت یوفا برای سردار- با زلاتان سوئدی از دیگر جذابیت‌های دیدار امشب است. مهاجم سابق پاری سن ژرمن هم این هفته‌ها در دوران اوج خود قرار دارد.

منچستر یونایتد هیچ یک از چهار بازی خارج از خانه خود در رقابت‌های اروپایی را برابر حریفان روس واگذار نکرده است،سه تساوی و یک برد داشته و سال ۲۰۰۸ در مسکو در فینال لیگ قهرمانان مقابل چلسی در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

از آغاز فصل ۲۰۱۶ - ۲۰۱۵، باشگاه‌های روسی شش بار در رقابت‌های اروپایی با تیم‌های انگلیسی روبرو شده اند و در هیچ یک از این بازی‌ها به پیروزی نرسیده اند. (دو تساوی و چهار شکست داشته اند) به ارمغان آورد.

منچستریونایتد در لیگ برتر با ۴۹ امتیاز در جای ششم قرار دارد و روستوف هم با ۲۸ امتیاز در جایگاه هفتم لیگ برتر روسیه ایستاده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی شقاقی
۱۴:۴۶ ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
زلاتان سوئدی نه سوئیسی
آخرین اخبار