ثروتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

افزایش چهار برابری حقوق مدیران در دولت یازدهم/ دولت بی‌قانونی را خوب می‌داند

نماینده سابق مجلس گفت: حقوق مدیران در دولت روحانی چهار برابر شده است، در حالی که حقوق کارمندان و بازنشستگان به نصف کاهش یافته است.

یموسی‌الرضا ثروتی نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اظهار تأسف به جهت دریافت حقوق نجومی و نامتعارف برخی از مسئولان اظهار داشت: حقوق دریافتی برخی از مسئولان بسیار زیاد است و این امر حاکی از ایجاد روحیه اشرافی‌گری میان آنان است.

ثروتی با اشاره به اینکه حقوق مدیران هیچ دولتی به اندازه مدیران دولت یازدهم نبوده است، گفت: حقوق مدیران در دولت روحانی چهار برابر شده است، در حالی که حقوق کارمندان و بازنشستگان به نصف کاهش یافته است.

وی متذکر شد: دولت در لایحه بودجه امسال هزار میلیارد تومان برای ترمیم حقوق بازنشستگان در نظر گرفته بود اما مجلس این مبلغ تخصیص داده شده را به سه هزار و 400 میلیارد تومان افزایش داد.

ثروتی با بیان اینکه دولت یازدهم هیچ توجهی به ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری ندارد، اظهار داشت: دولت یازدهم یکی از بی‌قانون‌ترین دولت‌های ما است و بی قانونی را خوب می‌داند.

این نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه در قانون مدیریت خدمات کشوری حداقل و حداکثر حقوق شاغلین باید مشخص می‌شود، خاطر نشان کرد : تعیین حداقل و حداکثر حقوق شاغلین در اختیار دولت است اما دولت هر سال حداقل حقوق را مصوب می‌کند اما حداکثر را مشخص نمی‌کند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار