سمنان;

ضرورت راه اندازی چتر وای فای شهری در موعد مقرر

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به نزدیکی ایام مسافرت های نوروزی خواستار راه اندازی چتر وای فای شهری در شهرهای مختلف استان در موعد مقرر شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید مسعود میررضایی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در نهمین جلسه شورای مدیران ICT استان گفت : لازم است تمرکز اصلی اپراتورها بر روی توقف گاه های پرجمعیت استان سمنان در مسیر مسافران و زائران باشد .

وی در این جلسه خواستار ارایه گزارشی از اقدامات وعملکرد اپراتورهای متعهد از قبیل شرکت مخابرات استان در اجرای چتر وای فای شهری در نقاط مهم استان شد و اظهار داشت : انتظار می رود شرکت مخابرات استان بعنوان اپراتوری که از بالاترین تجهیزات و امکانات ارتباطی برخوردار است بتواند کم کاری سایر اپراتورهای متعهد از قبیل شاتل و های وب را جبران نموده و نقاط مورد تعهد آنان را نیز پوشش نماید .

وی اظهار داشت : در بحث توسعه فیبرهای نوری توسط اداره کل زیرساخت استان و نیز استفاده دفاتر پیش خوان دولت از ظرفیت اداره کل پست استان جهت ارسال مرسولات پستی ، هماهنگی لازم با معاون عمرانی استانداری سمنان بعمل آمده است که تحقق کامل این مهم در جلسات آینده با حضور اداره کل راه و شهرسازی و معاونت عمرانی استانداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت .
انتهای پیام / ه



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.