کرمانشاه؛

كشف بيش از 130 هزار عدد مواد محترقه در کنگاور

فرمانده انتظامی استان از كشف 130 هزار عدد انواع مواد محترقه در شهرستان کنگاور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی استان از كشف 130 هزار عدد انواع مواد محترقه در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: پدری 55 ساله و پسر 25 ساله اش در این زمینه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
سردار "منوچهر امان اللهی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبری پليس اظهار کرد: عوامل پلیس امنیت عمومی شهرستان کنگاور پس از دریافت گزارشات مردمی مبنی بر دپوی موادمحترقه خطرناک در انبار یک منزل مسکونی، با توجه به اهمیت موضوع جهت بررسی وارد عمل شدند.
وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و رصد منزل موردنظر، صحت خبر تأیید و با حکم مقام قضائی محل دپوی موادمحترقه مورد بازرسی قرار گرفت و در جریان آن پدری 55 ساله و پسر 25 ساله اش دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به کشف 130 هزار و 500 عدد موادمحترقه از انبار این منزل مسکونی، گفت: با هدف پيشگيری از وقوع حوادث دلخراش چهارشنبه پایانی سال، طرح های تشديد مبارزه با قاچاقچيان مواد محترقه با محوريت برخورد با تهيه و توزيع كنندگان مواد اتش زا در حال اجرا است.
سردار امان اللهی یادآور شد: آمار کشفیات موادمحترقه طی یک ماه گذشته رشد بسیار چشمگیری نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است و این مسئله بیانگر افزایش تقاضا برای خرید مواد آتش زا است، لذا شهروندان می بایست بیش از سال های گذشته مراقب فرزندان خود باشند تا شاهد وقوع اتفاقات ناگوار در شب چهارشنبه سوری نباشیم.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.