آیت‌الله خاتمی در جمع خبرنگاران:

مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باید هرچه سریعتر رفع شود/ رقابتهای انتخاباتی باید در کنار صمیمیت باشد

یک عضو از مجلس خبرگان رهبری معتقد است که رقابتهای انتخاباتی باید در کنار صمیمیت باشد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در حاشیه اختتامیه اجلاسیه دوم این مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع نظارت بر شبکه فضای مجازی گفت: تکمیل شبکه ملی اطلاعات یک ضرورت است که حتی در نظام‌هایی که خود آفریننده این فضا هستند آزادی کامل وجود ندارد.

وی افزود: حرف ما این است که مسئولین محترم ما در عرصه پاسداری از ارزشهای دینی سنگ‌تمام بگذارند و می‌توانند همانند کشورهای دیگر که برای حل این معضلات راهکار پیدا کرده‌اند ما نیز اقدامات عملی انجام دهیم واز نظام و انقلاب پاسداری کنیم و شبکه‌هایی که ماموریتشان مبارزه با ارزشهای اخلاقی و اسلامی است را تا حد توان مسئولان متوقف کنند.

آیت‌الله خاتمی در ادامه سخنانش در مورد معضلات اقتصادی و معیشتی موجود در جامعه اظهار داشت : ما در این اجلاسیه مشکلات اقتصادی را بررسی کردیم و باید گفت: اعضای مجلس خبرگان عمیقا در متن مشکلات مردم هستند و واقعا از این مشکلات رنج ‌می‌بریم و ملت ما ملتی آگاه و متدین است و مسئولان باید بدانند که مشکلات اقتصادی و معیشتی را باید حذف کنند.

وی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از مشکلات اقتصادی نیازمند تدبیرشایسته از سوی مسئولان است و ما به عنوان اعضای خبرگان انتظار داریم مسئولان با تدابیر شایسته معضلات و مشکلات اقتصادی را رفع و این انتظار به حق مردم را عملی کنند و البته اگر منصفانه بخواهیم صحبت کنیم مسئولان ما برای رفع مشکلات تلاش کرده‌اند اما این تلاشها کافی نبوده و باید سرعت بیشتری بگیرد و نباید در مواجهه با مشکلات جناحی عمل کنیم.

این عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در مورد اظهارات اخیر مقامات آمریکایی بر علیه کشورمان اظهار داشت: این رجز خوانی‌ها مربوط به امروز نیست و معتقدیم جمهوری‌خواهان و دموکراتها سرو ته یک کرباس هستند و هدف آنها مقابله با نظام اسلامی است.

وی گفت: انتظار ما از مسئولان این است که به رجزخوانی‌هایی که علیه ملت ایران می‌شود پاسخ متقابل بدهند و اگر رئیس جمهور و یا وزیر امور خارجه آنها علیه ما رجز خوانی کردند مسئولان ما نیز در همان سطح پاسخ دهند.

آیت‌الله خاتمی همچنین در مورد اقدامات دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت:آقای جهانگیری کارنامه‌ای از عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی به اعضای هیات مجلس خبرگان ارائه کرده‌اند و ما از دولت تشکر می‌کنیم.

وی در مورد رقابتهای انتخاباتی اظهار داشت: معتقدیم انتخابات باید در صمیمیت کامل برگزار شود و البته منظور ما این است که صمیمیتی همراه با رقابت باشد و این رقابت از جنس جمهوری اسلامی باشد نه از جنس  انتخابات آمریکایی و رقابت انتخاباتی می‌بایست در شان جمهوری اسلامی برگزار شود.

آیت‌الله خاتمی در پایان در مورد هزینه‌های 500 میلیونی دولت و تاثیرآن بر رای مردم گفت: مردم عملکرد همه را می‌بینند و مطابق آن رای خواهند داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار