گیلان؛

تقدیر از 60 مدال آور قاره ای ،کشوری و استانی

از 60 نفر از مدال آوران قاره ای ،کشوری و استانی سما واحد رشت تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، دبیرشورای نظارت و هماهنگی سما گیلان در جمع مدال آوران قاره ای،کشوری و استانی سما رشت توجه به سلامت روح و جسم را یکی از محورهای ششگانه ابلاغی سازمان سما عنوان نمود و اظهارکرد:  در مجموعه سما مربیان و اساتیدی هستند که از افتخارات استان می باشند و این فرصت معتنمی است تا از وجود این عزیزان در جهت تشویق و سوق دادن دانش آموزان و دانشجویان در مسیر ورزش بهره ببریم.
رحمت علی صابری حقایق  رشد ورزش  در میان دانش آموزان را کمک کننده به مدرسه دانست و افزود: شما دانش آموزان و دانشجویان قهرمان می شوید و الگو خوبی برای دیگران هستید تا آنها هم در عرصه ورزش حضور پیدا کنند.
دبیرشورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان اخلاق،تحصیل دانش و پرورش روح و جسم را سه رکن اساسی موفقیت  وهدفمندی دانست  و افزود: کوچکترین اجتماع خانواده است و نام ونام خانوادگی معرف خانواده است بنابراین اولین محور ی که باید در نظر گرفت اخلاق است.
صابری محور دوم موفقیت را تحصیل دانش توسط دانش آموزان و دانشجویان عنوان کرد و گفت: یک ورزشکار حرفه ای احتیاج به دانش دارد.
معاون سما واحد رشت خاطر نشان کرد:  ورزش کردن محور سوم موفقیت و ارتقا دهنده روح و جسم است.
صابری با اشاره به نهادینه کردن ورزش و اخلاق حرفه ای در سما  تصریح کرد: ما مسیر توسعه ورزش را در سما ادامه خواهیم داد و در سال تحصیلی آینده در حوزه دانش آموزی و دانشجویی سعی خواهیم کرد ورزش حرفه ای  را بیش از انچه اکنون است توسعه دهیم.
 
 انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.