بندرعباس؛

طبیعت بشاگرد مکانی برای آرامش بهاری

شهرستان با بشاگرد با 40 هزار نفرجمعیت در شرق استان هرمزگان واقع شده و هرسال در ایام عید نوروز پذیرای گردشگران زیادی از سراسر ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، بیشتر این گردشگران از شهرهای قلع گنج ،کهنوج و منوجان در استان کرمان و شهرستان های هرمزگان به این مکان سفر می کنند.

بشاگرد مکانی بکر برای آرامش در بهار

فلکناز دهقانی فرماندار شهرستان بشاگرد گفت: زیارت سیدنجم الدین در روستای کلاهو بخش گافر و پارامونت در 60کیلومتری مرکز شهرستان بشاگرد ، شهر سردشت ،قلعه اله وردی خان شهر گوهران ،مسجد و حسینه قدیمی شهر گوهران ،سدهای کاهکن ،جگین وسهران بشاگرد،آبشارهای بابک و شهرشیب ،رودخانه های پرازآب ،کپرهای زیبا وبا تزئینات خاص و طبیعت بکر و دست نخورده از جاذبه های دیدنی این شهرستان است.


بشاگرد مکانی بکر برای آرامش در بهار

وی افزود: منطقه بکر سد سهران به دلیل دارا بودن آب و هوای مساعد و بهاری مکانی مناسب برای پیاده روی، برگزاری اردوهای یک روزه سیاحتی، صعود به ارتفاعات نزدیک سد سهران، ماهیگیری و قایقرانی است که جذابیت های طبیعی این منطقه علاقه و رغبت دیدار مجدد مسافران و گردشگران را از این منطقه افزایش می دهد.

بشاگرد مکانی بکر برای آرامش در بهار

 فرماندار شهرستان بشاگرد گفت: این مکان علاوه بر ایام عید نوروز و تابستان در روزهای تعطیل معمولی نیز شاهد حضور جمع زیادی از خانواده ها از هر قشر است که استفاده از این فضای مناسب برای ایجاد نشاط و روحیه را انتخاب می کنند و پوشش گیاهی و نی زارهای زیبا در کنار دریاچه سد ورود و بازدید گردشگران و مسافران را نیز چند برابر کرده است.

بشاگرد مکانی بکر برای آرامش در بهار

اگر شما هم آن دسته از گردشگرانی هستید که در زمینه ماهیگیری تبهر دارید قلاب و وسایل ماهیگیری خود را در این سفر هیجان انگیز با خود به همراه بیاورید زیرا در سد سهران بشاگرد علاقمندان می توانند به ماهیگیری بپردازند و ماهی های سردسیری همچون قزل آلا و کپور پرورش را صید کنید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.