یزد؛

تعاونی ها به عنوان يكی از نهادهای مؤثر و كارآمد در اقتصاد جهانی

معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعی گفت: تعاونی ها به عنوان يكی از نهادهای مؤثر و كارآمد در اقتصاد جهانی محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ معاون تعاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعی در مراسم ثبت ركوردهای ملّی تعاونی تبليغات پرواز گفت:  تعاونی ها به عنوان يكی از نهادهای مؤثر و كارآمد در اقتصاد جهانی محسوب می شوند، بيان كرد: گسترش فرهنگ تعاون و توسعه برنامه های اقتصادی مبتنی بر انديشه تعاونی و مشاركت پذيری راه نجات و موجب رویش اقتصاد كشور است.

كلانتری افزود: تعاونی اقتصاد اجتماعی است كه به منافع جامعه توجه دارد و اگر فرهنگ تعاون به طور صحيح، مطابق با قانون تعاونی در كشور گسترش يابد ديگر شاهد فقر، تبعيض و بی عدالتی نخواهيم بود.

وی گروه تعاونی پيشگامان كوير را يكی از تعاونی های موفق در كشور دانست كه در عمر نسبتا كوتاه خود توانسته است با تشكيل نزديك به 32 شركت تعاونی دستاوردهای ارزشمندی برای استان و كشور داشته باشد.

كلانتری در بخش ديگری از سخنان خود دانش تبليغات در جامعه امروز را يك دانش بسيار دقيق، مبتنی بر علم روانشناسی و حساس دانست و گفت: در كنار مجهز شدن به فناوريهای جديد و علوم نرم افزاری لازم است در تبليغات به اصالتهای فرهنگی و ارزشهای اعتقادی نيز پايبند باشيم.

معاون تعاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعی افزود: تعاونی پيشگامان تبليغات پرواز با محوريت دانش بنيان تأسيس شده و با استفاده از نوآوری، خلاقيت، جوان باوری و تجربه های ارزشمند به فعاليت می پردازد.

كلانتری در پايان سخنان خود تأكيد كرد: در تبليغات بايد برند استان يزد به عنوان استانی با مردم صادق، درستكار و پاك حفظ شود؛ از دروغ و بزرگ‌نمايی كاذب پرهيز گردد و ارزشها و اصالتهای انسانی و احترام به حقوق مشتری حفظ شود.

مديرعامل گروه تعاونی پيشگامان نيز در اين مراسم با بيان اينكه افتخار ما اين است كه هر موفقيتی كه كسب كرده ايم به عنوان تعاونی بوده است، گفت: يكی از اركان مهم اقتصاد كشور تعاونی است و گروه تعاونی پيشگامان توانسته سرمايه های خُرد مردم را جمع كند و با جلب اعتماد مردم در كارهای بزرگ و زيربنايی سرمايه گذاری كرده و موفقيتهای خوبی را در سطح استان و کشور به دست آورد.

محمدرضا رضايی نژاد شناسايی و بهره مندی مناسب از فرصتها را به عنوان عامل مهم در موفقيت و ارزش آفرينی عنوان كرد و مهارت فرصت شناسی را ويژگی بارز تعاونی تبليغات پرواز دانست.

گفتنی است در پايان اين مراسم با اهدای لوح، ركوردهای ملّی تعاونی تبليغات پرواز با دو عنوان بزرگ‌ترين تعاونی تبليغات و دارنده بيشترين  فضای تبليغاتی محيطی جمهوری اسلامی ايران به ثبت رسيد.
  
سيدعلی عزالدينی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، ماشاالله عظيمی دبيركل اتاق تعاون ايران،مصطفی سالاریی فرماندار يزد، سيدحسين ميرحسينی معاون تشريفات، روابط عمومی و امور بين الملل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، محمدرضا رضايي نژاد مديرعامل گروه تعاونی پيشگامان و جمعی از مديران و مسئولان استان در سالن همايش تالار يزد برگزار شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار