اصفهان؛

اصفهان پا به رکاب بهار می شود

شهر اصفهان به عنوان شهر دوچرخه ها شناخته شده ازهمین رو همزمان با فرارسیدن عید نوروز و بهار طبیعت با فضاسازی شهری توسط دوچرخه ها به استقبال بهار می رود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان  اظهار کرد: ستاد آذین بندی سازمان زیباسازی شهر اصفهان در قالب یک موضوع (تم) ، تزئین و فضاسازی شهر به وسیله دوچرخه های قدیمی و نوستالژیک را در دستور کار خود قرار داده است.
 
مهدی بقایی با اشاره به اینکه این طرح با عنوان "پا به رکاب بهار" اجرایی می شود، افزود: حدود 200 دوچرخه فرسوده تزیین، آذین بندی و با همکاری سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری گل آرایی شده و در مناطق مختلف سطح شهر از جمله اماکن تفریحی، میدان ها، چهارراه ها و خیابان های شهر نیز نصب می شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان بیان کرد: برای این طرح از دوچرخه های فرسوده ایستگاه های دوچرخه شهر اصفهان که از رده خارج شده اند و دوچرخه های اهدایی شهروندان استفاده شده است.  

بقایی ادامه داد: در قالب طرح همیاری شهروندان در فضاسازی شهر، شهروندان اصفهانی می توانند تا 20 اسفندماه امسال با مراجعه به ایستگاه های دوچرخه سطح شهر و اهدای دوچرخه های فرسوده خود، بن 10 تا 15 درصدی تخفیف خرید دوچرخه دریافت کنند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.