اهواز؛

خدمت رسانی به مسافران در تالاب شادگان

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: تالاب بین المللی شادگان دارای جاذبه‌های فراوان گردشگری است وخدمت رسانی به مسافران در تالاب در سایت گردشگری صراخیه می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛جعفری نسب ،سرپرست فرمانداری شادگان در این جلسه اظهار کرد: کلیه ادارات و دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر شهرستان باید در راستای خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در تالاب بین المللی شادگان برنامه ریزی و اقدامات هماهنگ و مطلوبی ارائه کنند.

وی در این جلسه به آماده سازی  سایت گردشگری صراخیه برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی اشاره کرد و گفت: به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مسافران نوروزی و رسیدگی به وضعیت ایستگاه و جزیره گردشگری صراخیه شهرداری شادگان به عنوان بهره بردار سایت گردشگری صراخیه معرفی شد.

جعفری نسب با بیان اینکه تالاب بین المللی شادگان دارای جاذبه‌های فراوان گردشگری است، بر استقرار نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر، پایگاه اورژانس ۱۱۵، تهیه و توزیع غذاهای سنتی، راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی، تامین منابع آب و ... در جهت استقبال از گردشگران و میهمانان سفرهای نوروزی در سایت گردشگری صراخیه تاکید کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.