زنجان

اسکان فرهنگیان آماده استقبال از میهمانان نوروزی

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان گفت: برای اسکان موقت نوروزی فرهنگیان امسال ۱۳ آموزشگاه با ۱۴۱ اتاق در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمد نبی لو معاون پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با اشاره به اینکه برای اسکان موقت نوروزی فرهنگیان، امسال 13 آموزشگاه با 141 اتاق و 9 نماز خانه در نظر گرفته شده است ، افزود : در این راستا 31 اتاق ویژه و 110 اتاق « الف» با امکانات مناسب برای اسکان میهمانان فرهنگی، پیش بینی شده است .

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک از برگزاری جلسات مختلف هماهنگی با عوامل اجرایی و خدماتی جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافرین نوروزی ، خبرداد و گفت : به همین منظور جلساتی با مدیران مدارس و نیرو های خدماتی و دیگر عوامل برگزار گردید و نسبت به توجیه کامل آنان ،اقدام شد .

نبی لو توجه به رعایت موارد حفاظتی، بهداشتی، نظافت کامل اتاق ها و محوطه مدارس مجری طرح اشاره کرد و بیان داشت : کنترل سیستم حرارتی، مجهز بودن مدارس به کپسول های اطفای حریق و دیگر تجهیزات لازم از جمله مواردی بود که در جلسات به آن ها تاکید شده و مورد انتظار ماست .

شایان ذکر است نوروز سال گذشته زنجان میزبان 7 هزار خانواده برای اسکان فرهنگی بوده است.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.