تجمع اعتراض آمیز دامداران زلزله زده ایتالیایی در رم + فیلم

صد‌ها دامدار زلزله زده ایتالیایی در اعتراض بی توجهی دولت به مناطق زلزله زده در برابر مجلس نمایندگان این کشور تجمع کردند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ با وجود گذشت چند ماه از وقوع زمین لرزه‌های قوی در مناطق مرکزی ایتالیا، روند کند بازسازی در این مناطق، زلزله زدگان را با مشکلات زیادی روبرو کرده است. 

صد‌ها دامدار زلزله زده ایتالیایی در اعتراض به آنچه بی توجهی دولت به مناطق زلزله زده و شرایط دشوار زندگی خود اعلام شد در برابر مجلس نمایندگان این کشور تجمع کردند. یکی از زلزله زدگان گفت: «ما به شدت نگران و ناراحتیم که چرا بعد از گذشت چندین ماه از وقوع زلزله، هنوز محلی برای نگهداری دامهایمان نداریم تا آن‌ها را از سرما حفظ کنیم. بسیاری از دامهای ما بر اثر زلزله تلف شدند و ما نمی‌توانیم آنهایی را که باقی مانده اند بر اثر نداشتن جا و مکان از دست بدهیم. اقتصاد منطقه ما بر دامداری و کشاورزی استوار است».

یکی دیگر از دامداران گفت: «ما واقعأ نیازمند کمک هستیم و دولت باید آنچه را که وعده داده است عمل کنند و نگذارد بیش از این بر درد و رنج ما افزوده شود». 

در حالی که دمای هوا در مناطق زلزله زده کوهستانی به زیر ۱۲ درجه رسیده است، اما ساکنان این مناطق همچنان در خارج از خانه‌های خود در داخل چادر و سازه‌های موقت زندگی می‌کنند.

در ۶ ماه گذشته وقوع چند زمین لرزه قوی در مرکز ایتالیا ده‌ها روستا و شهر را ویران کرد و همچنان ده‌ها هزار نفر را بی خانمان کرد.
لینک دانلود
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار