گیلان؛

رونمایی از نماهنگ "مث مهتاب" در رشت

نماهنگ "مث مهتاب" ویژه همسران شاهد در رشت رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، رئیس اداره هنری، اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اعلام این خبر گفت: آئین رونمایی و معرفی نماهنگ "مث مهتاب" با موضوع همسران شاهد و به مناسبت هفته بزرگداشت شهدا 25 اسفند ماه در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می ‌شود.

عزت السادات رشیدی با بیان اینکه این مراسم ساعت 10 صبح چهارشنبه هفته آینده برپا می شود، افزود: نماهنگ "مث مهتاب" به منظور تکریم و قدردانی از ایثار، شهامت، صبر و استقامت همسران شاهد و ایثارگر توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان ساخته شده است.

رئیس اداره هنری بنیاد شهید گیلان بیان داشت: این کلیپ تصویری با شعر رضا نیکوکار شاعر گیلانی، صدای علی پورصائب خواننده جوان و آهنگ محمدرضا چراغعلی آهنگساز پیشکسوت کشور به مرحله تولید رسیده است.

رشیدی با اشاره به اینکه نماهنگ "مث مهتاب" گوشه ای از صبوری و تلاش ‌های همسران شهدای گرانقدر دوران انقلاب، سال های دفاع مقدس و مدافعان حرم را نمایش می دهد، گفت: حدیث نیکرو، محمدرضا مقصودی و آدرینا یوسف نژاد از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر نقش آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه ساخت این کلیپ ویژه همسران شاهد 3 ماه طول کشیده است، افزود: نماهنگ "مث مهتاب" به نویسندگی ایمان مقدم و تصویربرداری، کارگردانی و تهیه کنندگی اسحاق مجیدی در شهرهای شفت و فومن تولید شده است.

رئیس اداره هنری، اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان حماسه همسران شهیدان را وصف ناپذیر دانست و تصریح کرد: مادران، همسران و خانواده های شهدا و ایثارگران به عنوان یادگاران ارزشمند شهیدان و نماد صبر و مقاومت همواره شایسته قدردانی و تکریم‌ هستند.
 
 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.