حجت الاسلام و المسلمین اسلامی:

اسلام ملت را از خفت نجات داده و به عظمت رسانده است

عضو مجلس خبرگن رهبری گفت: اسلام ملت را از خفت نجات داده و به بالندگی و عظمت رسانده است.

اسلام ملت را از خفت نجات داده و به عظمت رسانده است
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در مقدمه نطق قبل از دستور مجلس خبرگان چنین گفت: اسلام ملت را از خفت نجات داده و به بالندگی و عظمت رسانده است.

وی افزود: مدیریت فقاهت اسلام آن چنانچه قدرت مدیریت دارد که شعاع مقاومت بسیجیان و سربازان از اقصی نقاط جهان از بندر طارق گرفته تا باب المندب و از دریای آزاد گرفته تا تنگه هرمز کشانده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی گفت: همچنین آنچنان ملتی ساخته است که ریگی جانور را از آسمان به زیر کشید و پهپاد پیشرفته آمریکا را در کویر کاشمر به زمین می نشاند و در دل شب ناوهای انگلیسی خبیث را مانند عقاب به چنگال میگیرد .

عضو مجلس خبرگن رهبری ادامه داد: مدیریت ولایت در انقلاب اسلامی آنچنان رشد کرده که در صنعت، فضا، پزشکی، دریا، امنیت و دفاع حیرت آور بوده است. آری کارآمدی اسلام این است که در پنج قاره عالم می بینیم . اما این اختلاس و دزدی و رشوه و فساد اقتصادی چگونه است که این چنین فضاب کشور را آلوده کرده است .؟

وی در پایان خاطر نشان کرد: به نظر بنده بتی به نام باندهای بُت لات و عزی در کشور پیدا شده است که هیچگونه معیارهای استخدام و گزینش رعایت نمیشود و هرکس جز باند باشد به کار گرفته می شود و این فساد آور است و با نیمی از اسلام و نیمی از غرب نمی توان کشور را بصورت صحیح اداره کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار