اهواز؛

ایذه، میزبان پانزدهمین جشنواره استانی قرآن، عترت و نماز

فرماندار ایذه از میزبانی این شهرستان برای پانزدهمین جشنواره قرآن، نماز و عترت خوزستان با حضور نمایندگانی از تمامی شهرستان های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محسن بیرانوند، فرماندار ایذه اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که شهرستان ایذه میزبان این جشنواره قرآنی است چرا که معتقد هستم این برنامه‌ها خشنودی خداوند را در بر خواهد داشت.

وی با اشاره به جلسات متعددی که برای برگزاری این جشنواره گرفته شد، تصریح کرد: جلسات زیادی برای برپایی این جشنواره گرفته شد تا شرایطی را مهیا کنیم که جشنواره‌ای پر محتوا و بامفهوم برگزار شود؛ البته مردم شریف شهرستان ایذه هم میزبانان خوبی هستند.

بیرانوند به هدف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و اذعان داشت: امیدوار هستیم که نتیجه اصلی از برگزاری این جشنواره نشر مفاهیم قرآن باشد؛ قرآن کریم یک قانون اساسی برای همه بشریت است.

فرماندار ایذه خاطرنشان کرد: قرآن راهگشایی برای بشریت است، این کتاب گرانبها به درک مفاهیم و افزایش سطح معرفتی انسان ها کمک می کند.

وی افزود: کسانی که به مفاهیم قرآن آشنا هستند در جامعه نقش بسزایی دارند؛ علاوه بر خود سازی باید سبب گسترش مفاهیم قرآن در جامعه شوند.

گفتنی است پانزدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز به میزبانی شهرستان ایذه برگزار شد و از سراسر استان در این جشنواره حضور دارند و تا 2 روز دیگر نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.