اعلام آمادگی میشین 38 ساله برای حضور در میادین کشتی

الکسی میشین دارنده مدال طلای رقابت های کشتی فرنگی در بازی های المپیک 2004 آمادگی خود را برای حضور در میادین کشتی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،الکسی میشین 38 ساله که 13 سال پیش در بازی های المپیک 2004 آتن صاحب مدال طلا شد همچنان در صحنه قهرمانی حضور دارد و قصد دارد خود را برای رقابت های مهم سال 2017 آماده کند.او در آخرین و جدیدترین مصاحبه خود گفته همچنان به تمریناتش ادامه می دهد و منتظر رویارویی با حریفان جوان است.
میشین درباره تغییر قوانین و اوزان کشتی گفت:کسی که برای قهرمانی در المپیک مبارزه می کند باید با هر قاعده و قانونی بتواند کشتی بگیرد و تا آخرین نفس برای هدفش بجنگد.
این قهرمان روس تصریح کرد:در حال حاضر وزن من 88 کیلو گرم است و برای کشتی در وزن 85 کیلو گرم مشکلی ندارم اما اگر وزن 90 کیلو گرم در اوزان جدید جایگزین شود در این وزن کشتی خواه. گرفت.
میشین که با دارنده 2 مدال طلای المپیک و 7 مدال طلای جهان ازدواج کرده صاحب یک فرزند پسر است در پایان اظهار داشت: قبل از حضور در رقابت های قهرمانی روسیه یا انتخابی تیم ملی حتماً در یکی از تورنمنت های معتبر کشتی جهان به میدان خواهم رفت.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار