رئیس‌جمهور وارد مشهد شد + تصاویر و برنامه‌ها

رئیس جمهور برای شرکت و سخنرانی در کنگره شهدای جهان اسلام و افتتاح چند طرح عمرانی وارد مشهد شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهور در این سفر یک روزه ۱۱ طرح و پروژه در حوزه‌های مختلف به بهره برداری می‌رساند.

بازدید و افتتاح بیمارستان جایگزین امام رضا (ع) با اعتبار ۲۲۵ میلیارد تومان و اشتغال زایی سه هزار نفر از جمله‌ی این پروژه‌ها است.

بهره برداری از شرکت تولید یراق آلات در و پنجره دو جداره به ظرفیت پنج هزار و ۵۰۰ تن در سال در زمینی به مساحت ۴۲ هزار متر مربع در شهرستان سبزوار و اشتغال زایی ۴۷ نفر با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، از جمله‌ی این پروژه‌ها است.

بهره برداری از یک شرکت سرمایه گذاری صنایع مشارکتی در سبزوار که ماده‌ی موثر دارویی پروژسترون را تولید می‌کند و موجب اشتغال ۳۷ نفر شده با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان، به عنوان یکی دیگر از طرح هایی نام برد که در جریان این سفر افتتاح می‌شود.

در سفر دکتر روحانی به خراسان رضوی عملیات اجرایی آبیاری تحت فشار در ۱۸ هزار هکتار از اراضی استان با اشتغال زایی چهار هزار و ۵۰۰ نفر و اعتبار ۸۷ میلیارد تومان، آغاز خواهد شد.

از جمله‌ی پروژه‌ها می‌توان به آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه‌ی داروسازی دام و طیور که انواع دارو‌ها و واکسن‌های طیور را تولید می‌کند با اشتغال زایی ۴۳۰ نفر و ۱۳۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، اشاره کرد.

افتتاح استادیوم پنج هزار نفری قوچان با ۱۱ میلیارد تومان، افتتاح پست ۱۳۲ کیلو ولت شهید رجایی مشهد و خط ارتباطی آن با هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، افتتاح ساختمان سد چهچه با ۷۴ میلیارد تومان، افتتاح یادمان هنری شهیدان گمنام مشهد با ۸۵۰ میلیون تومان و افتتاح دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد، از دیگر پروژه هایی است که در جریان سفر ریاست جمهوری به مشهد مقدس به بهره برداری می‌رسد.

گفتنی است؛ مجموع اعتبار این پروژه‌ها ۶۷۰ میلیارد تومان و میزان اشتغال آن ها، هشت هزار و ۸۴۴ نفر است.


رئیس جمهور وارد مشهد شد + برنامه ها

رئیس جمهور وارد مشهد شد + برنامه ها

رئیس جمهور وارد مشهد شد + برنامه ها

رئیس جمهور وارد مشهد شد + برنامه ها

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه های باقیمانده از محل مصوبات سفر شهریور ماه سال 93 دولت به این استان بیش از 85 درصد است.

دکتر روحانی در فرودگاه مشهد:
رئیس جمهورگفت:توسعه مشهد الرضا برای کشور مهم است.


استاندار خراسان رضوی گفت: 11 طرح و پروژه در حوزه های مختلف، در جریان سفر ریاست جمهوری به مشهد مقدس افتتاح می شود.

انتهای پیام//ف. ج.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۱۱:۳۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
روحانی و کنگره شهدا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۱۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
عجب...پس چرا امام جمعه مشهد اقای علم الهدی برای استقبال ایشون به فرودگاه نیامدن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
رفته دنبال رای